Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2988208
Vorige week een nieuw merk dagcreme gekocht,lekker spul!
Dus ik op internet gezocht en ja hoor.....bij een webshop is het goedkoper.
Ik bestel meteen een paar potjes.....en nu krijg ik ineens allergie reacties,rode ogen en jeuk!
Grrrrr kan ik het pakketje weer retour sturen!  >:(
Te snel enthousiast geweest  :-\
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2988213
Dat is inderdaad wel balen :(
Maar je kan het nu tenminste nog zonder opgave van reden terugsturen, dat is dan toch een kleine meevaller ;)

Nu hopen dat je snel een andere fijne dagcreme vind waar je geen allergische reactie op krijgt!
Door inge58
#2988258
Ik moet gewoon lekker bij het eigen merk Kruudvat blijven,dat is misschien wel rotzooi wat betreft samemstelling maar ik kan daar dus wel goed tegen.
Die creme die ik gekocht had was van Eucerin,staat toch goed bekend maar helaas.....
Door Martine-Tom
#2988259
inge58 schreef: Ik moet gewoon lekker bij het eigen merk Kruudvat blijven,dat is misschien wel rotzooi wat betreft samemstelling maar ik kan daar dus wel goed tegen.
Die creme die ik gekocht had was van Eucerin,staat toch goed bekend maar helaas.....
Nou daar kan ik ook absoluut niet tegen...
Bij mij gaan alle goedkope merken prima dus daar houd ik het bij, heb na gebruik van Eucerin een eerste aanval van Rosacea gehad..dus dat laat ik wel uit mijn hoofd in het vervolg!
Door Mowgli
#2988426
inge58 schreef: Ik moet gewoon lekker bij het eigen merk Kruudvat blijven,dat is misschien wel rotzooi wat betreft samemstelling maar ik kan daar dus wel goed tegen.
Die creme die ik gekocht had was van Eucerin,staat toch goed bekend maar helaas.....
Heb je dan al eens natuurcosmetica geprobeerd?
Gebruikersavatar
Door koekje
#2988459
Ik krijg bij de term natuurcosmetica altijd hele 'natuurlijke' beelden in mn hoofd. Als je dan bruinere armen wilt, deze met stront insmeert ofzo  :biggrin2:
Door Mowgli
#2988595
koekje schreef: Ik krijg bij de term natuurcosmetica altijd hele 'natuurlijke' beelden in mn hoofd. Als je dan bruinere armen wilt, deze met stront insmeert ofzo  :biggrin2:
  ;D ;D ;D
Mijn schoonmoeder gebruikt trouwens wel haar ochtendurine voor van alles en nog wat. Puur natuur  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door