Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#2992998
Vriezertje al binnen?? Op de plaats zetten en niet vergeten de eerste 24 uur uit te laten. Het gas in de vriezer moet namelijk eerst zakken.
Anne in Duitsland schreef: A: óf je barft nog niet lang genoeg
B: óf je hebt te kleine hondjes om wild te worden van een grote vriezer! :P :biggrin2:
Voor de twijfelaars... het goede antwoord is B
Maar we draaien evengoed met een grote kast (360 liter) die is alleen gedeeltelijk gevuld voor de boys.
Door Anne in Zweden
#2993006
BusKay schreef: Vriezertje al binnen?? Op de plaats zetten en niet vergeten de eerste 24 uur uit te laten. Het gas in de vriezer moet namelijk eerst zakken.

Voor de twijfelaars... het goede antwoord is B
Maar we draaien evengoed met een grote kast (360 liter) die is alleen gedeeltelijk gevuld voor de boys.
Dat is meestal geen kwestie van vergeten maar van zelfbeheersing. :biggrin2:
Door BusKay
#2993014
Anne in Duitsland schreef: Dat is meestal geen kwestie van vergeten maar van zelfbeheersing. :biggrin2:
Ahh IC..... je wil dus zeggen dat je al in deze hoek: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforum.php?f=4.0 zit als je de folder voor de neus hebt  ;D :D ;D :D ;D :D ;D en de boys al bij de bak staan voor het feestje wat gaat volgen  ::) ::)
Door BusKay
#2993023
Anne in Duitsland schreef: Ehm, ja... :-[ :biggrin2:
Troost je... je bent niet de enige  :sofa:
Gebruikersavatar
Door S
#2993031
Wij hebben van een kennis een staande vriezer gekregen, oud model. Ben aan het twijfelen of we hem wel gaan gebruiken. Ik zou eigenlijk liever ook een kist hebben, dat lijkt me gewoon handiger, en dan kunnen we ineens een energiezuiniger model kiezen. Pff, wat vinden jullie? Waarom een kist en geen kast? Kast is wel plaatsbesparender...
Door BusKay
#2993078
S schreef: Wij hebben van een kennis een staande vriezer gekregen, oud model. Ben aan het twijfelen of we hem wel gaan gebruiken. Ik zou eigenlijk liever ook een kist hebben, dat lijkt me gewoon handiger, en dan kunnen we ineens een energiezuiniger model kiezen. Pff, wat vinden jullie? Waarom een kist en geen kast? Kast is wel plaatsbesparender...
Ik denk dat verschillende factoren spelen:

-leeftijd van de kast die je nu hebt,
-aanschaf nieuwe,
-inhoud,
-verbruik,
-beschikbare plaats.

Uit bovenstaande som zal een uitkomst komen die je de antwoorden geeft...
Door Anne in Zweden
#2993080
S schreef: Wij hebben van een kennis een staande vriezer gekregen, oud model. Ben aan het twijfelen of we hem wel gaan gebruiken. Ik zou eigenlijk liever ook een kist hebben, dat lijkt me gewoon handiger, en dan kunnen we ineens een energiezuiniger model kiezen. Pff, wat vinden jullie? Waarom een kist en geen kast? Kast is wel plaatsbesparender...
Voer je voornamelijk rollen kvv/gemalen voer, of keurig stapelbare pakketjes? Dan is een vrieskast heel handig. Als je zelf samenstelt, en dus grote onhandige brokken vlees en vleesbot binnenkrijgt die je zelf nog moet portioneren, dan is een kist waarschijnlijk handiger. Die kun je ook weer indelen als je wilt, dmv schotten.
Zelf heb ik 3 4:-[ kisten en twee kasten (een tafelmodel en een heule hoge), en in de kasten heb ik altijd de rollen kattenvoer en geportioneerde pakjes orgaan en eventueel spiervlees. Rollen voer in een kist vind ik persoonlijk een ramp.
Door BusKay
#2993128
Volgens mij zijn ze gewoon doorgereden met die kist. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze:

? hem al vol aan het kopen is,
? er nu toch een verbouwing omheen heeft gepland,
? hem nu net op de plaats heeft staan en er nu in uitrust,
? aan het kijken is hoeveel raketjes er uit een flesje Heineken gaan,

Ja, ik weet het reclame sorry MODjes. Ter compensatie Jupiler, Grolsch, Löwenbrau, Triple, Lambiek, Redbull en Amstel.
Door BusKay
#2993137
eelke schreef: Lambiek en tripel zijn geen merken  :crazy2:
Maarre... Van Harte Judith!
SSSSSSTTTTTT.......dat weten die modjes toch niet!!!  ;) ;) ;)
Door eelke
#2993165
BusKay schreef: SSSSSSTTTTTT.......dat weten die modjes toch niet!!!  ;) ;) ;)
Oohw hier weten de modjes dat wel hoor!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2993236
BusKay schreef: SSSSSSTTTTTT.......dat weten die modjes toch niet!!!  ;) ;) ;)
Natuurlijk weten de modjes dat hier wel! >:( >:(


*zegtzijdienognooitbieropheeft* :biggrin2:
Door judith1967
#2993245
Vanmiddag om 12.00 is tie geleverd :biggrin2:
In het boekje staat als de kist op zijn plekje staat,pas 2 uur later aan gezet mag worden.
Dus hij staat aan en alles zit er alweer in.

Dit is hem:
Wat een ruimte,heerlijk!!!!
Morgen even langs de markt voor zalm :biggrin2:


Afbeelding



Afbeelding


We hebben nu alles nog in shoppers gedaan,de vakken komen er wel in,maar pff we zijn vanmorgen ook maar gelijk de hele schuur gaan opruimen,dus we hadden effe geen puf meer

Er zit ook een snelvriesfunctie op  die heb ik nu niet gebruikt omdat het meeste vlees/pens enz toch nog bevroren was.
Er zit een standenknop op van 1 t/m 6 en dan heb je na de 6 ook nog de max.
Heb hem nu op de 6 gezet,maar is 6 goed of moet ik hem op max zetten?
Laatst gewijzigd door judith1967 op vr 19 sep 2014, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2993249
Kim_S schreef: Maar je moet het niet vergeten eruit te halen  :biggrin2:
Hihi, dat overkomt zwager nogal eens  ;D Mag hij weer vriezer schoonmaken van schoonzus, hij is beetje hardleers  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door