Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2984684
Oh oh wat een luxe toch allemaal!
Die van mij slapen hier op de camping in hun hok op een water afstotend kussen

Afbeelding

Afbeelding

Of op de tegels

Afbeelding

Of op het gras


Afbeelding

Thuis hebben ze allebei een canvas bench met een opgevouwen fleece dekentje erin.
Maar ze houden niet van dekentjes dus meestal liggen die er s' morgens naast.  :biggrin2:
#2984694
De mijne heeft de keuze uit diverse en verschillende slaapplaatsen, dan heeft hij een keuze qua omgeving, temperatuur, materiaal, model (ovaal met opstaand randje of languit op plat kussen), hoe hij zich op dat moment voelt (hij heeft oa rugproblemen), hoogte, grootte etc.

Dus: ovalen rieten mand, biabed (van Hund&Freizeit, scheelt flink in de kosten), gewoon op de vloer, bank, schapenvacht, groot plat kussen etc
Door Esther Q
#2984701
Boeffie slaapt bij mij op bed, zo gezellie  :smitten: Hij mag niet op stefs bed, dus ik word 10 keer per nacht wakker om ervoor te zorgen dat hij de grens niet overgaat (wat hem alsnog toch nog soms lukt >:() Taiga slaapt in de bench in de bijkamer. Shoko slaapt buiten in de kennel bij 3 reutjes en alle andere honden slapen buiten, waarbij een enkeling in een houten hok slaapt, de rest allemaal gewoon op de grond, aarde. In de winter op de sneeuw. Ik ben benieuwd of ze in de winter wel hun hokken ingaan. Zelfs bij hevige regenval ligt het gros nog steeds gewoon buiten ???
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2984704
In de bench een biabedmatras, naast de bank een nep-biabed mand en dan ligt er meestal ook nog wel ergens een stuk vloerkleed van de ikea die eigenlijk in zijn bench en mand hoort te slingeren. En hij ploft ook op 2 vaste plekjes bij de verwarmingen neer en een plekje voor de schouw.
Door charmed
#2984711
IK heb er 2 die 'snachts vechten om de grootste doggybagg :/ Laatst een paar kleintjes bij genomen, maar daar willen ze 's nachts niet op liggen. Ze willen allebei op die grote liggen,dus ben bang dat we ooit genoodzaakt zijn nog een doggybagg (en grote er bij te halen) zodat we eindelijk eens een nacht kunnen doorslapen.

Overdag liggen ze wel op de kleine doggybaggs, en de dreambay's en de andere manden met dekjes erin
Door rosmin
#2984717
Sam heeft veel plekken.... :)

Als hij het warm heeft ligt ie het lekkerst in zijn zelfgegraven zandkuil onder de struiken of op de  betonnen vloer in de schuur.
Verder staat in de keuken een grote kunstof mand met kussen en schapenvacht, daar ligt hij graag in. Maar hij ligt ook graag op het zeil. "s Nachts kruipt ie altijd in zijn altijd openstaande bench die in de hal staat met daarin 2 grote kussens en in de winter extra warme deken of schapenvacht, omdat het dan best kil kan zijn. Als wij in de huiskamer zitten, dan ligt Sam op het wollen vloerkleed tegen onze benen aan, liefst met zijn kop op schoot. Als we aan het werk zijn ligt hij op een dun vetbed achter het bureau. Hij mag niet op bank of bed. Oja, dan staat er buiten ook nog een grote mand en ligt er nog een groot kussen in de hal.
Alle kussens hebben wasbare hoezen
Best wel veel plekken eigenlijk als ik het zo opschrijf  ::)
Door Lida. S
#2984718
Bed, bank, mandje, stoel, kussen, matrasje, poef, grond,  deken enz. Overal, behalve op zo'n met piepschuim korreltjes gevuld kussen. Dat hebben ze ooit een keer kapot gemaakt. Wekenlang vond ik overal nog van die korreltjes
Door Lil
#2984771
Hier verwende honden op best dure kunst leren bedden. 1 echt biabed tweedehands. 2 matrassen (de orthopedische) van zooplus en 1 van ploeg (die is dun/slap). Kostte zo'n 40-50 euro per stuk. 1 is al 8 jaar. Er zit nu een ligkuil in, maar Jones is dan ook te zwaar ervoor verder alles puntgaaf. Best goedkoop heb elke 2 jaar nieuwe vetbedden voor erop nodig en die krijg je niet onder de 10 euro per stuk.
Door Annett
#2984772
Biabed, zachte enorme mand met stoelkussen erin, mijn eetkamerstoel  ::) , de bank, bench, zeemleren mand (tenminste daar vind ik het op lijken), buitenstoelkussen, op de plavuizen, eigenlijk overal op de benedenverdieping. En boven mogen ze niet komen.  :biggrin2:
Door ChantalKrijn
#2984779
Tyke is verwend..
Hij heeft een grote en een kleine Jolly Paws mand, met daarin het dikste vetbed. Onze bank natuurlijk ook.
Dan nog op de slaapkamer ons bed, maar ook nog een mandje, met daarnaast ook nog een los dik vetbed.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#2984780
Sien:
Aankleedkussen beneden, aankleedkussen boven, rieten fruitschaal, bank, bed. Afgelopen week ook even het ronde roze kussen wat ik op de vloer had gelegd, omdat ze roesje en narcose had gehad.

Ot:
Aankleedkussen beneden, reistas van de Sienmobiel, carrier die op de grote kleerkast staat, bank, bed, vensterbank en de wieg.
Door **Jolanda**
#2984786
Sinds kort heb ik een ledikantmatras in de woonkamer liggen met daar een hoeslaken om heen. Ze vonden het geweldig en Duster móest er ook gelijk op liggen. Nu (op dit moment) ligt Kyra languit voor de verwarming op de grond en Duster ligt languit voor de bank...ook op de grond.

In de keuken heb ik, ook sinds kort, een ledikant-dekbed met overtrek op de grond liggen en dan dubbel gevouwen.

In de stal liggen nog 2 schapenvachtjes. 1 iets kleinere (nog altijd ruim genoeg hoor) en 1 hele grote. Ze moeten beiden gewassen worden maar daar zie ik al maanden tegenop, maar ik ga het morgen dan toch echt maar doen.

Ondertussen is Duster op gestaan en is op het matras gaan liggen.

Ik wil tzt graag een biabed, nouja 2 biabedden of soort gelijke manden.
Door Cathelijn
#2984790
'S nachts in zijn eigen kamer in een zachte mand met een kleed erin zodat ik het makkelijk kan wassen. Overdag ligt hij bij mij op de bank. Bij mijn ouders in de bench op een zacht kussen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door