Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#2984242
zurca schreef: Hoe bedoel je dit?
Dat oertypen minder makkelijk los kunnen dan windhonden?
Er stond ook een knipoog achter... ;) En nee, ik denk dat dat per hond verschilt. Er zijn er zelfs die 0,0 jachtinstinct hebben en nooit de benen nemen.
Gebruikersavatar
Door joel
#2984288
baileys schreef: Leuke foto's Joyce. Mogen er ook niet windhonden honden mee met zo een wandeling? Ik zou dan wel eens met je mee willen.
Nou...als ik met jou mee mag rijden mag jij mee wandelen  ;D
Er lopen meer niet-windhonden mee, ook een cocker en een kruising poedel?  liep er mee zaterdag.
rosmin schreef: wat een heerlijke langpoten  :)

Sam (kruising met windhond)  kan helaas ook niet overal los; hij gaat geheid op jacht en heeft dan bananen in zijn oren.
Hij jaagt op zicht en geur. Alleen als het terrein is afgezet + vrij van hazen/ reen/ fazanten mag hij helemaal vrij rennen
Ik weet dat er op dit soort wandelingen veel windhonden voor t eerst los mogen van de lijn....en 9 van de 10 x gaat dat hartstikke goed (voordeel is ook dat je met een groep bent en mocht een hond kwijt zijn is die sneller terecht dan als je alleen loopt;))
Door zurca
#2984410
joel schreef: Nou...als ik met jou mee mag rijden mag jij mee wandelen  ;D
Wij zijn op Kootwijk eens een groep wandelaars tegen gekomen, van Voor de windhond, en toen werd er zijdelings wel even vermeld dat mee wandelen mocht als je een donatie deed ::) Wij waren aangehaakt omdat Ziggy zo leuk aan het spelen was geraakt met een hond uit die groep.
Gebruikersavatar
Door baileys
#2984696
joel schreef: Nou...als ik met jou mee mag rijden mag jij mee wandelen  ;D
Er lopen meer niet-windhonden mee, ook een cocker en een kruising poedel?  liep er mee zaterdag.
jouw langpootmug past vast wel in mijn kofferbak  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door