Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2983000
Ik denk dat als je op het punt komt dat je behoefte hebt om dit te analyseren, je in de situatie zit dat het voelt als te veel tijd.

Het is een keuze en ik sta niet stil bij de tijd.
Sofi, Lola en Haley zijn de hele dag in mijn gedachten en om mij heen  8)
Meeste tijd zit overigens niet in het wandelen met de hond, grappig dat zoveel mensen dat noemen ;-)

Hoe zou het leven zijn zonder katten- en hondenharen die overal op zitten  ::) :biggrin2:
#2983001
Borke schreef: Ik denk dat als je op het punt komt dat je behoefte hebt om dit te analyseren, je in de situatie zit dat het voelt als te veel tijd.

Het is een keuze en ik sta niet stil bij de tijd.
Sofi, Lola en Haley zijn de hele dag in mijn gedachten en om mij heen  8)
Meeste tijd zit overigens niet in het wandelen met de hond, grappig dat zoveel mensen dat noemen ;-)

Hoe zou het leven zijn zonder katten- en hondenharen die overal op zitten  ::) :biggrin2:
Ja das ook waar ik zou het eigenlijk ook echt niet weten hoeveel tijd ik eraan besteed kan mij ook niet schelen eigenlijk
En ja stofzuigen zonder dat er haren liggen hmm waarom eigenlijk dan stofzuigen  :biggrin2:
#2983004
Pfoe geen idee. Ik wandel ongeveer 1,5 uur verspreid over de dag met ze. Kammen is ongeveer 2 uur per 2 weken per hond en dan tussendoor vaak ook nog even een kwartiertje.
Voeren een kwartier per dag ofzo.
Denk dat ik een drie uur echt met ze bezig ben gemiddeld en verder zijn ze gewoon altijd bij ons gezin.
#2983018
Wij hebben er 14 ...hoef ik niet veel meer uit te leggen toch?

Onze honden zijn ons leven en kosten net als bij Esther ons geen tijd. Het is een way of life waar wij voor gekozen hebben en zouden ook niet anders willen.
#2983027
Erna schreef: Wij hebben er 14 ...hoef ik niet veel meer uit te leggen toch?

Onze honden zijn ons leven en kosten net als bij Esther ons geen tijd. Het is een way of life waar wij voor gekozen hebben en zouden ook niet anders willen.
Hier is dat ook zo. Alleen merken wij wel dat het eigenlijk alleen gaat zoals we dat willen voor alle dieren als we met z'n tweeën zijn.
Maar de dieren geven zoveel terug! Ik zou ze voor geen goud willen missen. 
Door Lil
#2983682
Borke schreef: Ik denk dat als je op het punt komt dat je behoefte hebt om dit te analyseren, je in de situatie zit dat het voelt als te veel tijd.

Het is een keuze en ik sta niet stil bij de tijd.
Sofi, Lola en Haley zijn de hele dag in mijn gedachten en om mij heen  8)
Meeste tijd zit overigens niet in het wandelen met de hond, grappig dat zoveel mensen dat noemen ;-)

Hoe zou het leven zijn zonder katten- en hondenharen die overal op zitten  ::) :biggrin2:
Nope voelt als veel te weinig tijd  ;)
Analyse moest ik trouwens in opdracht maken. Niet persé hoeveel tijd mijn honden kosten, maar wat ik elke dag precies deed.
Wat mij opviel: geef mij maar vakantie of weekend, dat bestaat voor 90% uit hond.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door