Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2984922
Inge en Bono schreef: Gewoon zo;
Afbeelding

Als je nu dit bericht quote, zie je direct hoe het moet met de imgcode. En als je nou de hele code kopieert, kan je hem gewoon plakken in jouw onderschrift
Je gaat nu werkelijk Arabische praten tegen me hoor
Wat is guote? De rest lukt hopelijk wel
Wat erg he!ben er sinds kort achter hoe ik een foto moet plaatsen
( met behulp van spiekbriefje  :-\)
#2984990
nou de foto plaats ik zo,maar dat doe ikzo:
ik ga naar bv bericht beantwoorden ,dan klik ik op voeg afbeelding toe,zoek in imagecheck dan daar copieeren en dan bij afbeelding toevoegen plakken,dat lukt prima maar niet bij handtekening  :-[
#2985059
kiara schreef: ik geef het nu op hoor ben al de hele ochtend bezig ik snap het echt niet
:'(
Als je nou eens even de reacties goed leest van diegene die jou voorkauwen hoe je die foto moet plaatsen, dan zie je misschien zelf ook dat de link die jij gisteren al geplaatst hebt 1 haak finaal verkeerd om heeft staan en 1tje die helemaal ontbreekt. Dus met dat linkje kun je nog 3 dagen blijven rommelen, dat gaat niet werken.
Dus rol even terug naar het bericht van Inge& Bono, die citeer je...kun je wel, heb je al eerder gedaan en daar haal je de code van jouw foto uit en die plak je in je handtekeningenvakje. Dat kun je ook, want er staat nu ook al een link.
#2985063
kiara schreef: ik geef het nu op hoor ben al de hele ochtend bezig ik snap het echt niet
:'(
Het probleem is ook dat het lastig uitleggen is op afstand.
Anders tijdelijk wachtwoord op je account zetten en iemand anders laten inloggen+onderschrift plaatsen waarna je het wachtwoord weer terug veranderd?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door