Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#2982468
Positieve lijkt mij dat het in elk geval niet nog erger is geworden met nieuwe bloedingen?
Complicaties aan je ogen zit je helemaal niet op te wachten inderdaad.
Duim voor je dat er volgende maand wel verbetering is!
Door Malamoods
#2982485
Nu dus verder denken wat en hoe ik verder wil... Zit er ernstig over te denken om maar weer een opfriscursus stoklopen te gaan doen en het braille weer opnieuw te gaan aanleren.... Ik twijfel nog, maar nu kan ik het wel in mijn eigen tempo doen. Straks heb ik misschien geen keuze meer en MOET ik.... Daarnaast kijk ik meer dan goed voor me is en mij zelf zo staande houden is best vermoeiend.
Door Malamoods
#2982622
Nou, dat stoklopen doe ik al als 't donker is, of als ik ergens ben waar 't druk is, of ik het niet ken. Maar ben bang dat 't vaker gaat moeten.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2982628
Denk dat het nooit kwaad kan om opfriscursus te gaan doen aangezien je al aangeeft dat je nu eigenlijk al teveel energie kwijt bent met kijken ;)
Door bordie
#2982831
nou nou meis wat een toestand en natuurlijk draaien de duimen voor jou.
ik wil je heel veel sterkte wensen.
pfff tis niet niks.... :bigarmhug: :flowers:
Door charmed
#2982834
Die 16 kilo er af is natuurlijk al een hele goede prestatie :) Jammer dat je ogen je nu in de steek laten. Wil je heel veel sterkte wensen en we gaan natuurlijk duimen. Die opfriscursus lijkt me geen slecht idee!
Door Malamoods
#2982905
Ja, ik ga binnenkort maar eens achter die opfriscursus aan. Ik gebruik mijn stok denk ik te weinig en effe weer de puntjes op de 'i' lijkt me wel een goed idee. Ook goed voor mijn zelfvertrouwen.

Ja, met die 16 kg ben ik erg blij!  :) En ik wil nog verder, al gaat het op het moment wel tergend langzaam.  ::) Maar verschil kun je zien en ik voel me er ook echt goed bij! Het is al echt een soort 'way of life' aan het worden en het bevalt uitstekend!
Door Ramses1
#2982969
Jee wat een enge, onzekere situatie :(
Ik hoop dat er snel alsnog verbetering zal zijn met de volgende oogecho.
Ondertussen doe je er zeker verstandig aan om dingen voor jezelf "op te frissen", maar ik duim hard dat het niet nodig zal zijn. :-*

Superknap die 16 kilo eraf!
Door Malamoods
#2983022
Ramses1 schreef: Jee wat een enge, onzekere situatie :(
Ik hoop dat er snel alsnog verbetering zal zijn met de volgende oogecho.
Ondertussen doe je er zeker verstandig aan om dingen voor jezelf "op te frissen", maar ik duim hard dat het niet nodig zal zijn. :-*

Superknap die 16 kilo eraf!
Dank je voor je lieve berichtje Jess!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door