Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2981820
Nadia schreef: Omdat ik alles heeeeeeel klein moet snijden.. Hij snel vast loopt. Ik enkel bladgroente niet kan persen. Dus tarwegrasshot vergeet het maar.
Geperste appelsap vind ik bijvoorbeeld heerlijk. Maar als de appels ook maar iets melig zijn slaat hij alles naar de rand en word het in de zeef een grote brei.
Sommige dingen gaan wel echt heel goed hoor..
Maar ik vind het gebruik gemak beneden pijl.
Heb je al een hatemail gestuurd naar Versapers? Ik zou dat namelijk wel doen!
Door BusKay
#2981832
Hier geen Versapers maar wel verslapers (probleem hiermee is voornamelijk het gesnurk.. iemand een oplossing??).

Gebruiken hier een Angel 7500-machine die aardig wat duurder is maar gewoon alles doet wat ie mot doen.

Zie dat je apparaat al wat ouder is maar toch... ik vind dat je van een apparaat wat ook nu nog ruim 300 euro kost wel iets mag verwachten.

Maar ja, hetzelfde had ik een paar maanden geleden met een Kenwood-machine (ook niet goedkoop). Ik wilde wat gedroogde kippenpoten malen en hij liep vast waardoor ik het apparaat weg kon gooien.
Nu toch maar een professionele vleesmolen gekocht die gewoon dat doet wat er van hem verwacht wordt.
#2981857
Lizzy schreef: Heb je al een hatemail gestuurd naar Versapers? Ik zou dat namelijk wel doen!
Jazeker. Ze hebben me toen gebeld en alles stap voor stap doorgenomen. Bleek het dus idd gewoon zo te zijn. Alles moest in zulke stukken erin dat ik ze ook in mijn mond kon stoppen.
#2981938
Groenvoer gaat ook gewoon goed, al gaat het wel beter om daarna nog wat komkommer er in te gooien. En miss dat als je grote hoeveelheden wilt persen dat het dan minder gaat. Ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad iig, maar ik pers dan ook zelden vezelrijk spul. Heb alleen een keer zuurkool geperst badacht ik me later en dat ging ook perfect. Maar goed, dat is natuurlijk al behoorlijk fijn ;)
#2981949
1,5 liter groene bladgroentesap of grassap? Dat vind ik wel veel ja, kan me voortellen dat dat problematisch kan worden. Maar aan de andere kant, voor ik de mijne kocht heb ik op youtube ook wel het een en ander bekeken en daar ging wortel en tarwegras ook prima. Liep soms wel vast, maar even terugdraaien en weer vooruit en probleem opgelost. Maar als je heel vaak juist vezelrijk, hard spul wilt persen kan ik me wel voorstellen dat het een ergernis wordt idd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door