Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2984423
die van mij kunnen weer terug. Rakker past zelfs maat M niet van Touchdog 2 in 1, terwijl hij toch wel tenger is :-\ Alleen balen dat witjes verzendhuis met tegoedbonnen werkt en niet het geld teruggeeft :P
#2984433
Dian schreef: die van mij kunnen weer terug. Rakker past zelfs maat M niet van Touchdog 2 in 1, terwijl hij toch wel tenger is :-\ Alleen balen dat witjes verzendhuis met tegoedbonnen werkt en niet het geld teruggeeft :P
Dat alleen is voor mij reden genoeg om er niets te bestellen wat mogelijkerwijs terug moet.
#2984492
Dian schreef: die van mij kunnen weer terug. Rakker past zelfs maat M niet van Touchdog 2 in 1, terwijl hij toch wel tenger is :-\ Alleen balen dat witjes verzendhuis met tegoedbonnen werkt en niet het geld teruggeeft :P
Oh, da's wel echt balen! Maar hoe zit het precies met die maten? Er staat bij maat M: 36 x 45 cm - is 38 de ruglengte en wat is die andere? Misschien past ie Lily wel en kan ik 'm van je overnemen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door