Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#2980659
Ik heb een samsung galaxy s3 en in de agenda staan alle evenementen en verjaardagen van FB, heel vervelend en heel onoverzichtelijk, kan ik die dingen eruit zwieren?  Heb al geprobeerd, maar mij lukt het niet, iemand een tip?

Dan op FB krijg ik steeds meldingen voor spelletjes, ben daar helemaal niet in geinteresseerd, als het bij 1 per dag of zo zou blijven vind ik niet erg, maar zijn echt tientallen per dag.  Hoe kan ik dat desactiveren?

Alvast bedankt.
#2980663
Die agenda....geen idee.

De spelletjes.....als je een verzoek krijgt, bij je meldingen (die aardbol) rechts bovenin op dat kruisje klikken en meldingen uitschakelen. Doe je dat iedere keer, dan worden de meldingen vanzelf nihil.
#2980671
Je kunt in je agenda aangeven welke dingen je wel en niet wilt laten zien. Waarschijnlijk heb je ergens toestemming gegeven om een extra laag over je kalender te leggen. In de instellingen van je agenda zou je dan je Facebook-agenda uit moeten kunnen schakelen. Net als feestdagen (althans in Nederland) en andere dingen.

Spelletjes op FB weet ik niets van, net als Google+, ik ben niet sociaal genoeg om op Facebook en consorten te gedijen. Krijg altijd boze gezichten als ik vriendenverzoeken weiger :biggrin2:
#2980783
Ik neem aan dat dit hetzelfde werkt op de S4..

Ga naar Agenda ( S Planner), druk op de menu toets
Druk in het menu op: Agenda's
Onderin heb je dan 2 keuzes:  Weergave en Bewerken
Druk op Weergave en klik uit wat je niet wilt zien..

Hopelijk ben je hier mee geholpen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door