Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#2980378
Bij ons bedrijf wordt gewerkt met afkortingen als gebruikersnaam, de 1e 2 letters van je voornaam, gevolgd door de 1e 2 letters van je achternaam.
Ik ben jemo, naar Jeroen van de Mortel.

Er komen ook gebruikersnamen voor als : bami en nasi, wat dubbel leuk is omdat zij aan hetzelfde bureau op dezelfde afdeling werken.
Moeten we bij die 2 iets navragen dan gaan we hier standaard even naar de chinees!  :biggrin2:
Door Lil
#2980380
Pluto schreef: Bij ons bedrijf wordt gewerkt met afkortingen als gebruikersnaam, de 1e 2 letters van je voornaam, gevolgd door de 1e 2 letters van je achternaam.
Ik ben jemo, naar Jeroen van de Mortel.

Er komen ook gebruikersnamen voor als : bami en nasi, wat dubbel leuk is omdat zij aan hetzelfde bureau op dezelfde afdeling werken.
Moeten we bij die 2 iets navragen dan gaan we hier standaard even naar de chinees!  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Bij ons ook, maar gelukkig heb  ik een normale afkorting. Ooit iemand gehad die heel snel een nieuwe afkorting heeft gekregen omdat het echt niet kon (dubbele hoofdletter s).
Gebruikersavatar
Door doranto
#2980384
Wij zijn er ook een paar tegen gekomen...
In Tilburg schijnt een tandarts te zitten die Bangert heet.
De oorarts waar mijn man wel eens heen gaat heet Godhelp!
Laatst waren we bij een dierenarts in Oisterwijk die Ziekman heet.
Tot slot hebben we wel eens een deurwaarde in moeten schakelen. Wij zijn toen naar de deurwaarders Flandrijn en God gegaan. We hebben toen de kwestie dus in God's handen gegeven  ;D
Door K&D
#2980388
[quote="hannabelgje"]
Ik heb ooit een collega gehad die heette Fokje Modderman.......
[/quote]

Owwww...wat errug... ;D ;D
Door cj
#2980677
Heb gevraagd aan mijn vriendin of ik haar naam mocht noemen. Mocht....komt die Anketrien Overlast.
Saskia
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door