Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kayla
#2978595
Hierna komt er weer een hond, ook weer een Wolfhond of Witte Herder of mix hiervan. Wel maar 1 hond, maar als zich weer zoiets voordoet zoals met Reno en ik wordt "verliefd" op een asielhond en de klik met de kennismaking met mijn andere hond is goed, dan toch weer 2. 
Zoals Nadia ook schrijft, uitstapjes, oppas regelen etc. zijn gewoon lastiger te doen met 2 honden, dan met 1 hond. Wij nemen de honden altijd mee op vakantie. Kayla ging vroeger ook mee de winkels in, werd meestal goed gevonden. Nu met 2 honden doen we dat niet meer.
Door Cathelijn
#2978604
Willen wel, maar dan moet ik kijken hoe ik het kan regelen met opvang. Ik werk de ene week 4 en de andere week 5 dagen en Ilan is die dagen bij mijn ouders. Ilan is nu 2 en mijn ouders zijn rond de 70. Ik denk dat voor hun Ilan de laatste is.
Hopelijk duurt het nog heel lang voor ik daar over na moet denken, dus wie dan leeft....
Door Ike
#2978632
Eigenlijk zit in nu midden in dit vraagstuk  :-\
Ik mis Ike vreselijk  :-[ en daarnaast de "gewoonte" 21 jaar een hond om me heen te
hebben gehad.
Wil wachten met een beslissing te nemen omdat ik nu niet iets overhaast wil doen, wachten tot het ergste verdriet wat is gezakt en m'n draai n beetje gevonden heb zonder Ike.
ik denk dat we dan een betere afweging kunnen maken of we opnieuw
een hond zouden willen of niet meer.
Door smulpaap
#2978642
Wij hebben wel een paar rassen waar we over nadenken
Sheltie
Corgi
Kooiker
Teckel
JRT ( Maar daar hoeven we niet zolang meer over na te denken , daar hebben we er al een aantal van gehad )
Ik neig naar een gemakkelijk  vachtje
Manlief zou voor een Sheltie gaan bv . Is hij al jaren gek op
We zijn beiden dol op de JRT
Maar we hebben nog even de tijd om verder na te denken  :biggrin2:
Het word in elk geval geen reus , vinden we wel leuk . Maar uit practische overweging beginnen we daar niet (meer ) aan
Door Nynke
#2978650
Ike schreef: Eigenlijk zit in nu midden in dit vraagstuk  :-\
Ik mis Ike vreselijk  :-[ en daarnaast de "gewoonte" 21 jaar een hond om me heen te
hebben gehad.
Wil wachten met een beslissing te nemen omdat ik nu niet iets overhaast wil doen, wachten tot het ergste verdriet wat is gezakt en m'n draai n beetje gevonden heb zonder Ike.
ik denk dat we dan een betere afweging kunnen maken of we opnieuw
een hond zouden willen of niet meer.
Wat een verstandige redenering !!

OT: Ja, 1 of 2 honden. Geen cavakliertjes, maar zeker geen jrt-achtigen, ik ben niet zo'n terrierfan  :-\ :-\  Geen pup, maar een jonge hond is oke. Waarschijnlijk wordt het dus een herplaatser uit binnen- of buitenland.
Door miik
#2978666
Ik ben van de week nogal bezig geweest met de vraag of ik niet weer gewoon terug wil naar Canada.... daar ligt mijn hart !
Maar ja, wat me tegenhoud zijn mijn honden, hoe dubbel ook.
Ik had het er met Vivianne over, en de conclusie was, dat over een jaar of 7 ik waarschijnlijk alleen nog maar Foxy heb (hoewel ik daar liever niet aan denk). Mickey is 13, Joy 10, en Abby en vivi gaan naar de 7 jaar...
Dus aan de ene kant heb ik zoiets van, er komt geen nieuwe hond bij, tot ik alleen nog Foxy heb en dan kan ik alle kanten op- want foxy mag in het vliegtuig op schoot...
Hoewel ik ook heeel graag een pupje van Foxy zou willen houden als Fox ooit pupjes gaat krijgen.... 

Maar... wat ik het liefste zou ? een grote roedel !!! daar twijfel ik absoluut niet aan !
In ieder geval nooit zonder honden... zonder katten zou ik mezelf nog wel zien.....
Door Pluto
#2978669
Anne in Duitsland schreef: Aaaargh, wat zijn we weer wakker vandaag! :wall:


Maar wel scherrup... :biggrin2:
Zit weer in de werkflow zoals ik vanmorgen al bewees!

:mbounce:

Ik ben niet druk, de rest van de wereld is traag!
:D
#2978674
Pluto schreef: Zit weer in de werkflow zoals ik vanmorgen al bewees!

:mbounce:

Ik ben niet druk, de rest van de wereld is traag!
:D
Zou ik ook moeten zijn, maar heb maar 1 hand beschikbaar. Vaya ligt op m'n schoot te spinnen en die heeft mijn andere arm nodig om zich in te nestelen. :smitten:

Maar goed ook dat de rest van de wereld traag is; nog zo eentje als jij en we vliegen onze orbit uit! :P
Door Nadia
#2978677
Anne in Duitsland schreef: Zou ik ook moeten zijn, maar heb maar 1 hand beschikbaar. Vaya ligt op m'n schoot te spinnen en die heeft mijn andere arm nodig om zich in te nestelen. :smitten:

Maar goed ook dat de rest van de wereld traag is; nog zo eentje als jij en we vliegen onze orbit uit! :P
Zo is ze :D

Ik denk trouwens dat er later best nog iets 'voor' Dwayne erbij komt als hij dat wilt. Ratje, cavia oid.
Ml zou graag een baardagaam willen. Lijkt mij ook leuk. Behalve het voer wat ze krijgen. Dat is gewoon een no-go.

Een papegaai lijkt me ook geweldig. Maar ik denk dat ik die rotzooi niet kan hebben ::) daarnaast vragen ze teveel tijd. Eigen kipjes lijkt me ook leuk.

Ach, als ik de lotto win stop ik met werken en krijgen we een kinderboerderij ;D
Door Hanny
#2978678
Wij hoever hier niet meer over na te denken.
Onze jongste dame kon ons  maar zo eens overleven. Zo niet, dan worden we samen flink op leeftijd.
Nu wonen nog vier terriërs bij ons., bij tijden knap onhandig.
We zijn er aan gewend, de familie ook en verder zijn we thuis, of met een oppas voor eventjes.
Voorlopig zijn de dames nog niet zo oud en zien we wel, hoe alles zal gaan, 10, 8, 4 en 2 jaar. Normaal gesproken kunnen ze nog wel een flink aantal jaren.
Nu wij nog een flink aantal jaren gezond, dat zou mooi zijn.

Hanny
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door