Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El budha
#2976975
Net was ik niet ingelogd in een topic aan het kijken en zag tussen de reacties een gesponserde brokken reclame staan geplaatst door barfplaats :o Eenmaal ingelogd was hier niets meer van te zien.
Klopt dit?
Gebruikersavatar
Door nova
#2977018
Als je ingelogd bent dan zie je geen reclames. Ik zag er ook al een voorbij komen  over pensioenen  :biggrin2: Dat is vast voor de honden als ze 67 worden  :biggrin2:

Ik heb wel  altijd gedacht dat brokkenreclame in strijd met BP  was  :biggrin2:
Door keetje
#2977021
Ik kijk vaak in bed nog even via de laptop op BP maar omdat ik mijn inloggegevens eigenlijk zo niet meer weet, staan wel ergens denk ik, kijk ik dus on ingelogd en dan zie ik ook reclame. Volgens mij zag ik van de week ook een bericht langs komen dat als ik geen reclame wilde zien ik moest inloggen?
Door eelke
#2977135
Dat brokken fabrikanten goed betalen wisten we al, maar zó goed?!

Tja, Dubarry's zijn duur natuurlijk...  :-\


Ik zie ze niet, altijd ingelogd en een ad-blocker, al zie ik de advertenties hier op de site wel (maar da's ook geen probleem, die vind ik eerder handig dan irritant).
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2977136
[quote="eelke"]
Dat brokken fabrikanten goed betalen wisten we al, maar zó goed?!

Tja, Dubarry's zijn duur natuurlijk...  :-\


Ik zie ze niet, altijd ingelogd en een ad-blocker, al zie ik de advertenties hier op de site wel (maar da's ook geen probleem, die vind ik eerder handig dan irritant).
[/quote]

*Veegt cola van scherm*  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2977210
[quote="eelke"]
Dat brokken fabrikanten goed betalen wisten we al, maar zó goed?!

Tja, Dubarry's zijn duur natuurlijk...  :-\


Ik zie ze niet, altijd ingelogd en een ad-blocker, al zie ik de advertenties hier op de site wel (maar da's ook geen probleem, die vind ik eerder handig dan irritant).
[/quote]

Jij hebt wel goede hardloopschoenen hoop ik  :biggrin2:
Door Lizzy
#2977402
eelke schreef: Dat brokken fabrikanten goed betalen wisten we al, maar zó goed?!

Tja, Dubarry's zijn duur natuurlijk...  :-\


Ik zie ze niet, altijd ingelogd en een ad-blocker, al zie ik de advertenties hier op de site wel (maar da's ook geen probleem, die vind ik eerder handig dan irritant).
Ja, en tel daar bij op dat ik gemiddeld 8 maanden met zo'n paar doe!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door