Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2976331
;D ;D
Je schrijft dat je hoofd vol zit, dus dan gaan onbelangrijke dingen in de vergeethoek. Ik herken t.
Enne als ik zo'n *pling*  :o momentje heb. Als ik straks de boodschapen kar maar niet vergeet. Dan geef ik daar nu direct gehoor aan.
Wat een meedenkende meneer zeg.  :)
#2976353
charmed schreef: Boodschappen zijn boven water, die staan nog netjes in de winkel. Hij heeft de groente in de koeling gelegd en de kar naar achteren gezet, waar niemand er bij kan. echt een briljante actie van mij, overkomt me niet zo snel weer. ook in haast zal ik alles winkel nu naar de auto brengen. Want ik had al zoiets, van als ik die kar nu straks vergeet dan? Toen dacht ik daarop weer: Nou, nee dat zal me niet gebeuren, zo dom ben ik vast niet. Maar we gaan nu alles netjes elke keer naar de auto brengen, zodat we niet weer eens boodschappen kwijt zijn en ons moeten afvragen waar we die gelaten hebben :P
Nou, dat is netjes van die mensen in de winkel!
#2976373
charmed schreef: Boodschappen zijn boven water, die staan nog netjes in de winkel. Hij heeft de groente in de koeling gelegd en de kar naar achteren gezet, waar niemand er bij kan. echt een briljante actie van mij, overkomt me niet zo snel weer. ook in haast zal ik alles winkel nu naar de auto brengen. Want ik had al zoiets, van als ik die kar nu straks vergeet dan? Toen dacht ik daarop weer: Nou, nee dat zal me niet gebeuren, zo dom ben ik vast niet. Maar we gaan nu alles netjes elke keer naar de auto brengen, zodat we niet weer eens boodschappen kwijt zijn en ons moeten afvragen waar we die gelaten hebben :P
Zo gaat dat in oes Drenthe!  :biggrin2: Heel fijn, super service!
#2976599
keetje schreef: Ik ben in een ver verleden mijn hond een keer vergeten toen ik naar de hondenclub ging.  :-[


Ik heb mijn kind plus kindersjees bij de bakker voor laten staan  :biggrin2:
Ik had wel een vergeten gevoel , en ja hoor toen wist ik het
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door