Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2976351
Parelridder schreef: Hartstikke bedankt voor dit heerlijke topic met felicitaties en lieve wensen! 'k Vond het een super leuke verrassing.
Volgend jaar komen jullie een taartje eten he? Dan maken we er een feestje van! :clown2:

Afbeelding
Pas op, sommige mensen hier hebben een heel goed geheugen  :biggrin2: Ga maar vast inslaan  :biggrin2: :biggrin2:
Door Parelridder
#2976395
Angelique schreef: Pas op, sommige mensen hier hebben een heel goed geheugen  :biggrin2: Ga maar vast inslaan  :biggrin2: :biggrin2:
Goede geheugens en dito eetlust dus.. Bekende combinatie :coolsmiley:
Ik zal er tzt een koelkastje moeten bij schuiven dan :biggrin2:

Afbeelding
Door Ruisje
#2976453
Parelridder schreef: ...
Afbeelding
..
Afbeelding
Wat een heerlijke foto's van je prachtige honden!! Het was heel gezellig zo te zien, hahaha. :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2976766
Parelridder schreef: Goede geheugens en dito eetlust dus.. Bekende combinatie :coolsmiley:
Ik zal er tzt een koelkastje moeten bij schuiven dan :biggrin2:

Afbeelding
en niet aan de poeperij?
wel leuk zo samen ;)
Door Parelridder
#2976778
kiara schreef: en niet aan de poeperij?
wel leuk zo samen ;)
Geen poeperij, 't was een 'hondentaart' ;) Ik zal hier onder schrijven hoe ik 'm maakte, dan heb je er een beeld bij.
De fotootjes zijn van Daantjes 1e verjaardag (m'n jongste hond) anderhalve maand geleden, maar ze illustreerden de uitnodiging zo leuk :) Aan mijn eigen verjaardag heb ik wegens knallende hoofdpijn (tgv whiplash) niets kunnen doen. Des te leuker was dit felicitatietopic, waardoor het toch niet zonder iets voorbij ging: een feestje in een BP zaaltje :biggrin2:

Voor de liefhebbers het receptje van de hondentaart: Ik mengde anderhalf pond rundergehakt, 3 ons pompoenblokjes (diepvries AH), een derde pakje zilvervlies rijst (gekookt) en 6 eieren (zonder schil). Hiermee heb ik een springvorm gevuld. De taart heeft in de hete lucht oven gestaan op 150 graden, tot dat het aantrekkelijk goudbruin gekleurd, geheel gaar en stevig was. Na afkoelen heb ik een grote pot hutenkase over de bovenzijde verdeeld en daarop verse aardbeien, bramen en gehalveerde abrikozen gelegd. Smullen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door