Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#2975405
eelke schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: dank je! Nu hoef ik toch geen robot stofzuiger!


Enneeeh nog ff gefeliciteerd he!
Nou de zuiger zou ik (normaal) niet willen missen hoor. Alleen de combinatie  met een binnen poepende hond is niet zo geslaagd.  :P
Door eelke
#2975411
Och ja, ik ben gewoon even genezen.  :biggrin2: had m ook niet echt nodig, gewoon, voor de leuk.

En erg gelukkig met mijn nieuwe stoomreiniger, die lijkt me in dat geval wel handig  ;D
Door DJ_Doerak_Tucker
#2975477
;D ;D ;D

Oh erg!! En dan wordt het zo lekker dun uitgesmeerd en droogt het ook makkelijker op... :( En de geur, ik kan me er levendig iets bij voorstellen  :-X (maar dan smiley met gezipte neus  ;) ).

Alsnog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat de geur inmiddels verdwenen is en je de stofzuiger weer goed schoon heb kunnen krijgen!
Gebruikersavatar
Door doranto
#2976302
Anne in Duitsland schreef: Ja, sorry, dom van me.  :sofa:

Overigens veroorzaakt de Vitamix hier nooit diarree, dus die link had ik nog niet gelegd. En met de robotstofzuiger al helemaal niet, bij gebrek aan robotstofzuiger. Dank voor het delen van deze wijze les! :biggrin2:
Denk ook dat het meer aan de soort groente lag en de hoeveelheid  ;)
Of misschien gewoon een buikgriepje ofzo...
Inmiddels gaat het weer goed, alhoewel ik voor de zekerheid de robotstofzuiger nog maar even NIET zijn rondjes laat rijden 's-nachts.  :P  ;D
Laatst gewijzigd door doranto op za 16 aug 2014, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door