Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#2975247
O my.... hahahahahahaha Ik heb het hier ook lachend voorgelezen. ;D
Weet ik gelijk dat ik noooooooit een robotstofzuiger wil ;)

Dankjewel voor het delen van je ervaring met de Vitamix en de "betere" robotstofzuiger!
Ennu... van harte gefeliciteerd en nog een gezellige avond!!
Door keetje
#2975318
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ik heb trouwens in het verleden eens een filmpje gezien waar de robotstofzuigert ook een plek diaree tegengekomen was tjidens zijn werk. De hele kamer lag vol!!  :D

Gefeliciteerd met je jaardag.  :)
Door Lil
#2975365
Doranto schreef: Maar....ondanks het 'uitgebreide'  :P kado vanochtend was het een hele leuke verjaardag vandaag  :)
Gelukkig en alsnog gefeliciteerd!
Door Anne in Zweden
#2975379
Mupfmhgmpffmggghehehahawahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


O sorrysorrysorrysorry, ik heb beeld, en niet zo'n klein beetje ook! ;D


Fijn ehm, dat de Vitamix zo goed bevalt. :angel: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een eh, schone dag hebt gehad, zoals de Belg zegt. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#2975385
Anne in Duitsland schreef: Mupfmhgmpffmggghehehahawahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


O sorrysorrysorrysorry, ik heb beeld, en niet zo'n klein beetje ook! ;D


Fijn ehm, dat de Vitamix zo goed bevalt. :angel: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een eh, schone dag hebt gehad, zoals de Belg zegt. :biggrin2:
Ja, dat had je er niet bij verteld hè hè hè? Dat het slecht met een robot stofzuiger combineert  >:(
;D
Door Anne in Zweden
#2975386
Doranto schreef: Ja, dat had je er niet bij verteld hè hè hè? Dat het slecht met een robot stofzuiger combineert  >:(
;D
Ja, sorry, dom van me.  :sofa:

Overigens veroorzaakt de Vitamix hier nooit diarree, dus die link had ik nog niet gelegd. En met de robotstofzuiger al helemaal niet, bij gebrek aan robotstofzuiger. Dank voor het delen van deze wijze les! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door