Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2975186
dinky89 schreef: Tja, zonder bacteriën kunnen we niet eens ons eten verteren  ;D onze darmen zitten ook vol bacteriën en dat is niet voor niets.

Toch zou ik niet een hond aan wonden laten likken met het risico op foute bacteriën waardoor het gaat ontsteken ;-)
Precies! ;D
Onze honden doen het niet, maar ik zou ze ook niet aan open wonden laten likken, hoor. Maar bij een vorm van eczeem zou ik niet zo huiverig zijn.
#2975207
-Saskia- schreef: :-X ;D ;D ik zal wel hysterisch zijn, maar dit topic "gives me the creeps" - waarom lees ik?!

Ligt aan mij, zo weet ik ook alles over de mooncup, wat ik nooit had (hoeven) (ge)weten.
A mind is a curious thing.  ::)
Speciaal voor Sas :biggrin2:

#2975404
Lizzy schreef: Speciaal voor Sas :biggrin2:

Ik had Kuit wormen verwacht! Het valt me alles mee!
koekje schreef: Maar dat mooncup-topic was toch wel heel grappig?
Ik hoef er overigens ook geen  ;D
Ja inderdaad, is die nu nog niet uit de krochten opgerakeld?
#2975596
Lizzy schreef: Speciaal voor Sas :biggrin2:

:2funny:

Sas heb je al gekeken?!!! Je bent toch wel nieuwsgierig!!!!Zo vervelend om niet te weten waar het over gaat  8)


Ja hier doen ze dat ook, ook als ik gewoon een muggebult heb of zo. Of als ik zweet na het sporten, dan schijn ik wel heeeeeeeeeeeeel lekker te zijn.
En bij elkaar ook, ik moet daar echt op letten. Niet te lang en zeker niet zodanig dat (met name maci) een hotspot bij een andere hond veroorzaakt. Maci haalt nl. teken uit de vacht vananderen en gaat dan het wondje verzorgen. (we gebruiken hem wel eens om teken te laten zoeken bij de anderen, als ie het dan toch doet dan nuttig en laten dan zijn wondverzorging achterwege)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door