Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2973498
Het is niet voor niets dat we alleen maar bestrating achter het huis hebben..... :biggrin2:

Het ontroert mij ook Tanna, het raakt me tot diep in mijn ziel dat de pootjes van mijn grote vriend het niet meer doen. Maar ik ben vanaf dag 1 heel streng voor mezelf geweest. Als ik hem erdoor wil halen moet ik "hard" zijn voor mezelf, af en toe mag ik huilen maar voor Joep is het beter als ik niet teveel treur. Hij is zo gevoelig voor stemmingen.....
#2973508
Roef & Hidde schreef: ik heb mijn mening aangaande honden en rolstoeltjes echt 180 graden bij gesteld!  :-[
prachtig om te zien hoe Joep "volledig" hond kan zijn met dat ding  :-*
Goed dat je dat noemt! Ik heb altijd geroepen NOOIT een hond met een stoeltje en zie nou....

Edit: En eigenlijk deel ik daarom ook dit filmpje en laat foto's van hem zien. Ook als leermoment voor anderen. Ik riep ook altijd dat als mijn hond niet meer kon lopen het einde verhaal zou zijn, maar toen het bij Joep zover was was ook direct duidelijk dat zijn kop nog steeds 100% (voor zover dat mogelijk is bij Joep :biggrin2:) is. En dus zochten we direct naar oplossingen en mogelijkheden. En ja, we geloven er nog steeds in dat Joep straks weer op eigen kracht zal kunnen lopen. Maar mocht dat niet het geval zijn dan is dit een prima oplossing, waarbij ik wel moet zeggen dat er dan een op maat gemaakt stoeltje van http://www.hondenrolstoel.nl komt.
Laatst gewijzigd door Pauline op di 12 aug 2014, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
#2973517
Pauline schreef: Het is niet voor niets dat we alleen maar bestrating achter het huis hebben..... :biggrin2:

Het ontroert mij ook Tanna, het raakt me tot diep in mijn ziel dat de pootjes van mijn grote vriend het niet meer doen. Maar ik ben vanaf dag 1 heel streng voor mezelf geweest. Als ik hem erdoor wil halen moet ik "hard" zijn voor mezelf, af en toe mag ik huilen maar voor Joep is het beter als ik niet teveel treur. Hij is zo gevoelig voor stemmingen.....
Het ontroert me omdat ik hem zo'n kanjer vindt, een echte optimistische doorzetter, niet omdat ik medelijden met hem heb. ;)
#2973549
Hier laat Joep heel mooi zien dat honden leven in het hier en nu en dealen met wat er is.
Gewoon lekker genieten van het leven ook al doen je pootjes het (even) niet meer.

Een groot voorbeeld voor ons mensen!! :)
Hier kunnen wij heel wat van leren.
#2973569
claudiaB schreef: Hier laat Joep heel mooi zien dat honden leven in het hier en nu en dealen met wat er is.
Gewoon lekker genieten van het leven ook al doen je pootjes het (even) niet meer.

Een groot voorbeeld voor ons mensen!! :)
Hier kunnen wij heel wat van leren.
Ja daar ben ik het helemaal mee eens! Denk ook dat dit een hele wijze les voor mij is. :-*
Door Lil
#2973758
Ik had nog niet gereageerd, maar wat een genot om Joep met zijn wieltjes te zien. Dacht ik vroeger bij een rolstoel nee, denk ik nu goh zou mijn oude mafketel met zo iets wedstrijdje met Jones gaan houden? Joep geniet ervan en ziet helemaal happy uit. Ik vind jullie kanjers hoe jullie met Joep omgaan.
#2973762
Ohh ik ben zo trots op Joep! Ruim 10 jaar, inmiddels al jaren geleden dat we clickertraining hebben gedaan en daarnet binnen 2 minuten het commando achteruit met handgebaar erbij aangeleerd. Hij is echt zo slim, die Joep van ons..... :smitten: :smitten:

En Joris....  ;D ;D ;D die trekt alles wat hij kan uit de kast als hij het geluidje van de clicker al hoort. En dan bedoel ik niet de click, maar het geluid van het kunststof omhulsel tegen mijn ring.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door