Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#2973180
Martine-Tom schreef: ...de vakantieplannen, gaan jullie nog weg, zo ja waarheen, al weggeweest....foto!  :biggrin2:
Ik ga nog, over anderhalve week. Maar de foto's zijn al klaar: die plaats Kim binnenkort in haar ik-ben-er-weer-topic! :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2973181
Mieke L. schreef: nog steeds geen slotje op dit topic?
Zie je wel dat Lique hier niet leest, wij zijn gewoon te slim!  8)

Gewoon in de luwte liggen en op het juiste moment *pang* toeslaan!
Net leeuwen!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2973183
Martine-Tom schreef: Zie je wel dat Lique hier niet leest, wij zijn gewoon te slim!  8)

Gewoon in de luwte liggen en op het juiste moment *pang* toeslaan!
Net leeuwen!
goed he?  8)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973185
Anne in Duitsland schreef: Ik ga nog, over anderhalve week. Maar de foto's zijn al klaar: die plaats Kim binnenkort in haar ik-ben-er-weer-topic! :biggrin2:
;D ;D ;D
Ga jij ook die waterval beklimmen ja?  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973190
Anne in Duitsland schreef: Hoef ik niet meer, ik zie straks immers de foto's! :P :biggrin2:
Je moet het een keer live gezien hebben hoor!  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2973205
Kim_S schreef: Tis op de route naar de Ikea  :biggrin2:
Na 50 km rechtsaf geloof ik, hè?  :P Ik wilde daar met Max een keer naartoe, toen ik me paps en ze mokkel had teruggebracht naar het vliegveld en Action Mäxchen had meegenomen voor de gezelligheid. Maar toen ik na 5 km nog steeds geen waterval had gezien, ben ik maar omgedraaid. Zo alleen in het grote boze wolvenbos...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2973208
Martine-Tom schreef: ...de vakantieplannen, gaan jullie nog weg, zo ja waarheen, al weggeweest....foto!  :biggrin2:




(Made you look he Lique!! :biggrin2:)
Dat is niet zo moeilijk hoor. Kijken doe ik meestal wel even  :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973209
Anne in Duitsland schreef: Na 50 km rechtsaf geloof ik, hè?  :P Ik wilde daar met Max een keer naartoe, toen ik me paps en ze mokkel had teruggebracht naar het vliegveld en Action Mäxchen had meegenomen voor de gezelligheid. Maar toen ik na 5 km nog steeds geen waterval had gezien, ben ik maar omgedraaid. Zo alleen in het grote boze wolvenbos...
Het is 5,1 km rijden  :biggrin2:
Inderdaad een eind ja. En je moet de auto uit om het te zien  :nerves:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door