Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2973262
MarijeEnBoomer schreef: He hallo!!!! Ik ben op vakantie ja! Dan kan je dus niet gaan rellen of pogingen doen tot rellen ja!!
Juist wel...heb je straks wat bij te lezen  :biggrin2:
Door eelke
#2973267
Angelique schreef: Juist wel...heb je straks wat bij te lezen  :biggrin2:
Nee want jullie verplaatsen altijd alles naar dat ene hoekje...
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2973268
MarijeEnBoomer schreef: Ik wil mee rellen  :biggrin2:

Kan de relboom dan wel in werking worden gesteld!?
On fabrice un arbe du rel, d'accord?  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2973269
MarijeEnBoomer schreef: Ik wil mee rellen  :biggrin2:

Kan de relboom dan wel in werking worden gesteld!?
Nee, dat kan niet. Het is het een of het ander. Of op vakantie zijn, of actief meerellen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973272
Angelique schreef: Nee, dat kan niet. Het is het een of het ander. Of op vakantie zijn, of actief meerellen  :biggrin2:
Ik ben echt blij dat ik weer terug ben  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2973273
Ik maak korte tripjes om hier maar niets te missen! Zaterdag was ik bijvoorbeeld een dagje naar Londen. Wel afzien hoor twee nachten in een bus maar je mist bijna niets hier!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2973274
Mieke L. schreef: Ik maak korte tripjes om hier maar niets te missen! Zaterdag was ik bijvoorbeeld een dagje naar Londen. Wel afzien hoor twee nachten in een bus maar je mist bijna niets hier!
Da bedoel ik...niet dat geneuzel van..praat mij even bij en dan zelf ondertussen lekker lui aan een strandje hangen.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2973275
Angelique schreef: Da bedoel ik...niet dat geneuzel van..praat mij even bij en dan zelf ondertussen lekker lui aan een strandje hangen.
ja en dan ons al het werk laten doen  ::)
Door Nynke
#2973416
1 weekje naar zus in Spanje geweest in mei, 1 weekje naar zus in Frankrijk geweest eind juli en nog 1 weekje tegoed  :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door