Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2973047
Martine-Tom schreef: Kim_S....wie is dat?
Ik kende wel een Kim die hier vaak kwam, maar dat is al zooo lang geleden...
Jaa die was wel eens online toen jij nog wel eens in het nachtbarfers topic kwam :P
-Saskia- schreef: ;D ;D ;D

Ja, die hoort in het "Hoe zou het zijn met...."-topic.
Dat mag niet van Angelique!
Door Martine-Tom
#2973051
eelke schreef: Jaa die was wel eens online toen jij nog wel eens in het nachtbarfers topic kwam :P

Ja das toch die ene met die grote enge hond die Frau Antje op heeft gegeten?  :'(
(De hond at Frau Antje, niet andersom dus he  :biggrin2:)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973054
Martine-Tom schreef: Ja das toch die ene met die grote enge hond die Frau Antje op heeft gegeten?  :'(
(De hond at Frau Antje, niet andersom dus he  :biggrin2:)
Sssssst... ze leest mee!  :-X
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2973058
eelke schreef:
Dat mag niet van Angelique!
nee dat vind ze niet leuk  :biggrin2: waar is Angelique eigenlijk, zullen we een topic voor haar openen  :biggrin2:
Door eelke
#2973060
Mieke L. schreef: nee dat vind ze niet leuk  :biggrin2: waar is Angelique eigenlijk, zullen we een topic voor haar openen  :biggrin2:
Goed idee! Kijken wat ze dan zegt!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2973061
eelke schreef: Dat mag niet van Angelique!
Nee, stom. Ik heb nog wel prangende "hoe is het met..."-vragen.  >:(
Kunnen we haar niet om de tuin leiden? Een soort code-taal afspreken die ze niet doorheeft?
Door eelke
#2973065
We kunnen een ander rel-topic starten waardoor ze afgeleid is. Jij hebt genoeg negativiteit in je om zo'n topic te vullen!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973069
-Saskia- schreef: Nee, stom. Ik heb nog wel prangende "hoe is het met..."-vragen.  >:(
Kunnen we haar niet om de tuin leiden? Een soort code-taal afspreken die ze niet doorheeft?

Lijstje?  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2973070
-Saskia- schreef: Nee, stom. Ik heb nog wel prangende "hoe is het met..."-vragen.  >:(
Kunnen we haar niet om de tuin leiden? Een soort code-taal afspreken die ze niet doorheeft?
Gewoon het topic "ik wil niet weten hoe het gaat met" noemen, dat heeft ze vast niet door!
Door eelke
#2973071
- Judith - schreef: Waarschijnlijk iets van 'Dan moet je me maar een PB of een mail sturen' :P :biggrin2:

'vraag het me op facebook'.

Ja zoiets denk ik idd!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2973072
Martine-Tom schreef: Gewoon het topic "ik wil niet weten hoe het gaat met" noemen, dat heeft ze vast niet door!
ja en dan hele kleine lettertjes gebruiken  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2973074
eelke schreef: We kunnen een ander rel-topic starten waardoor ze afgeleid is. Jij hebt genoeg negativiteit in je om zo'n topic te vullen!
Oeh, rellen! Jeeeejjj!  :D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973077
-Saskia- schreef: Oeh, rellen! Jeeeejjj!  :D
Zoooo blij dat ik er weer ben!!!  :D

Misschien wil er nog iemand een waterblazer of zo?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door