Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2970974
Ik  :D
Het bevalt mij goed het enige waar je op moet letten is de datum van de bonusaanbiedingen als je bijv op zaterdag besteld en het maandag laat bezorgen en je hebt heel veel aanbiedingen dan gelden die niet meer en moet je veel meer betalen , ik deed altijd op maandag bestellen en vrijdag laten bezorgen met de houdbaarheidsdatum geen problemen gehad ik vind het zelf erg prettig om de zware dingen te bestellen want het word in de keuken neergezet .

Gr. Sabine
#2971056
Ik heb een paar keer wat besteld. Voordeel dat ze tot in de keuken bezorgen en je hoeft zelf dus niet te sjouwen.
Nadeel: ik kies graag zelf mijn verse producten als groente en fruit uit, maar dat kan dus niet en kreeg artikelen die ik in de winkel niet zou hebben genomen. Ook goed op houdbaarheidsdata letten.
Ander nadeel: ik heb nog 4 kratten staan, waar flink statiegeld op zit. Die kunnen dus niet in de winkel worden ingeleverd, maar moeten va de bezorgservice retour. Dus of nog een keer een kleine bestelling doen met hoge bezorgkosten en dan gelijk alles retour, of alleen de kratten laten ophalen, bezorgkosten betalen en er zo weer vanaf komen. Hoe dan ook moet je betalen om die kratten op te laten halen. Die service vind ik erg slecht.
#2971152
Bevalt mij super, keurig op tijd ruime datum voor houdbaarheid en nooit slecht groente of fruit gehad. Bestel via de app. Eerst bezorg datum kiezen dan krijg je altijd de juiste aanbiedingen te zien in de bonus. Vaak acties met gratis bezorgen of flinke korting. Ik heb het idee dat je bespaard door de bonus rustig te bekijken en niet in de verleiding te komen voor extra aankopen zoals je dat in de winkel nog wel eens heb. Je koopt vind ik gerichter wat je nodig heb.
#2971291
Keurige bezorging. Netjes tot in de keuken, diepvries hard bevroren gekoelde producten ook apart. Niets dan goeds. Regelmatig acties voor gratis bezorgen is ook mooi meegenomen.
Ik heb afgelopen feestdagen er ook gretig gebruik van gemaakt. Alles lekker relaxed uitzoeken op de site, geen gedrang in de overvolle winkel en geen gevechten om parkeerplaatsen. heerlijk. Ik ben toch al niet zo'n volle winkelmens dus voor mij een super uitkomst.  :biggrin2:

Statiegeld op dei kratjes is 5,00. Ik heb er een paar in de garage staan en die gaan gewoon mee naar de lidl etc. Lekker handig.
Laatst gewijzigd door keetje op vr 08 aug 2014, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door