Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2997550
Pffff.....

Al een paar dagen voel ik bij de wond die maar niet sluiten wil een scherpe punt. Het voelt hard maar is niet pijnlijk.
Net kijk ik eens goed in de spoegel en zie ik twee witte puntjes zitten.
Ze zijn knetterhard. Zou het kunnen dat er iets is achtergebleven?

Zou ik hier naar moeten laten kijken? Ik heb er geen last van, behalve dan dat het echt slecht geneest en ik die wond nog dagelijks drie maal moet uitspoelen om te voorkomen dat er vuil achter blijft.

Brrrr... Ik krijg het al heet als ik alleen al aan dénk dat er iets niet goed is!
Door Lil
#2997593
Dat is tamelijk normaal en hier is het vanzelf weg gegaan.

Ik werd gewaarschuwd na een volledige versplintering dat ze heel misschien iets over het hoofd hadden gezien. Dat zweert er dan vanzelf uit. Toen ik witte puntjes kreeg daarom een foto gemaakt, maar dat was gewoon van het kaakbot dat aan het genezen is en terug moet groeien. Ging vanzelf weg.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2997604
Jullie geven de burger weer moed, thanks!  :biggrin2:
Ashena schreef: Ga je nog stappen ondernemen richting de tandarts?  Was ik even benieuwd naar.
Ik twijfel nog. Eigenlijk zou ik het wel moeten doen, maar de klachtenprocedure is ingewikkeld en gaat waarschijnlijk niks opleveren. Ik denk dat ik mijn energie misschien beter aan leuke dingen kan besteden. Ik ben ook nog altijd niet volledig hersteld, ik heb nog altijd last van die ene wond en ik kan ook nog lang niet alles eten, dus ik heb nog wel tijd om erover na te denken.
#2997632
Hoe rot ook, maar ik zou zeker er even naar laten kijken, de wondgenezing duurt al erg lang, je bent nog bezig met uitspoelen.
Soms blijft er iets achter, en gezien de staat van verzorgen van de arts die alles gedaan heeft, is dat niet vreemd als het zo zou zijn.
Als je lichaam als zoveel moeite heeft om te genezen, en moet dan ook zorgen dat dit stukje eruit gewerkt gaat worden, niet leuk maar vaak is het met bv een pincet er zo uit te halen, maar gezien jouw staat van genezing zou ik er niet mee door blijven lopen, en bellen naar de arts waar je zoveel vertrouwen in hebt, en je goed geholpen heeft, hij kan beoordelen wat het is, en of je lichaam het evt zelf eruit kan werken.
Ik zou dus  bellen en vragen om een consult. Beter nu horen dat het meevalt, dan dat je na 2 weken steeds meer pijn krijgt dan belt en krijgt te horen had even gebeld  ;)
#2997710
Extreme schreef: Hoe rot ook, maar ik zou zeker er even naar laten kijken, de wondgenezing duurt al erg lang, je bent nog bezig met uitspoelen.
Soms blijft er iets achter, en gezien de staat van verzorgen van de arts die alles gedaan heeft, is dat niet vreemd als het zo zou zijn.
Als je lichaam als zoveel moeite heeft om te genezen, en moet dan ook zorgen dat dit stukje eruit gewerkt gaat worden, niet leuk maar vaak is het met bv een pincet er zo uit te halen, maar gezien jouw staat van genezing zou ik er niet mee door blijven lopen, en bellen naar de arts waar je zoveel vertrouwen in hebt, en je goed geholpen heeft, hij kan beoordelen wat het is, en of je lichaam het evt zelf eruit kan werken.
Ik zou dus  bellen en vragen om een consult. Beter nu horen dat het meevalt, dan dat je na 2 weken steeds meer pijn krijgt dan belt en krijgt te horen had even gebeld  ;)
+1
Gebruikersavatar
Door Hope
#2997732
Extreme schreef: Hoe rot ook, maar ik zou zeker er even naar laten kijken, de wondgenezing duurt al erg lang, je bent nog bezig met uitspoelen.
Soms blijft er iets achter, en gezien de staat van verzorgen van de arts die alles gedaan heeft, is dat niet vreemd als het zo zou zijn.
Als je lichaam als zoveel moeite heeft om te genezen, en moet dan ook zorgen dat dit stukje eruit gewerkt gaat worden, niet leuk maar vaak is het met bv een pincet er zo uit te halen, maar gezien jouw staat van genezing zou ik er niet mee door blijven lopen, en bellen naar de arts waar je zoveel vertrouwen in hebt, en je goed geholpen heeft, hij kan beoordelen wat het is, en of je lichaam het evt zelf eruit kan werken.
Ik zou dus  bellen en vragen om een consult. Beter nu horen dat het meevalt, dan dat je na 2 weken steeds meer pijn krijgt dan belt en krijgt te horen had even gebeld  ;)
Ja daar zit ook wel wat in. Ik ga gewoon bellen, en dan vraag ik of het nodig is om langs te komen of niet.
Ik heb genoeg ellende gehad inderdaad (al krijg ik al kippenvel bij de gedachte aan een pincet haha!)
Gebruikersavatar
Door Hope
#2999388
Een bezoekje aan de arts heeft duidelijk gemaakt dat er op 3 plaatsen splinters zijn achtergebleven. Er zijn er twee verwijderd, de rest moet het lijf zelf naar buiten werken.
Blijven spoelen dus, en ik heb nu iets wat gebruikt wordt voor baby's om het tandvlees week te maken zodat het er makkelijk uit kan.

Toch wel fijn om te weten wat het is. Als ik er last van krijg of denk dat het gaat ontsteken kijken ze of ze meer kunnen verwijderen.
Door BusKay
#2999400
Hmmm.. je blijft wel aan het sodem-----teren niet....

Kun je nu al weer wat vast voedsel eten?
Is meneer tandkwakzalver Best nog steeds op vakantie?? of stond hij al klaar met de rekening?

Ik zou als ik jou was (ervanuitgaande dat je de rekening niet betaald) zorgen dat je de nazorg, die elders heeft plaatsgevonden, zwart op wit krijgt. Je hebt dan in ieder geval bewijs dat meneer Best gefaald heeft.
Dit kan door gewoon je persoonlijk dossier op te vragen...
Verder zou ik me goed op de hoogte laten stellen (bijv. een informatief bezoekje) door een advocaat of het juridisch loket (Eindhoven is er één) over de te volgen stappen....
#2999661
Kijk scheelt je lichaam toch 2 stukjes om er zelf uit te moeten werken, die ben je toch maar lekker al kwijt.
Hoop dat nr 3 er snel uit is en je nu echt totaal kan gaan herstellen, want het is echt een gebed zonder end he zolang als je nu al bezig bent.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2999690
Fenixjuh schreef: Hoop dat het verwijderen niet al te veel pijn heeft gedaan. . Fijn dat je nu in elk geval adequaat geholpen wordt. . Beterschap maar weer ;)
Viel me alles mee! Gelukkig maar!
BusKay schreef: Hmmm.. je blijft wel aan het sodem-----teren niet....

Kun je nu al weer wat vast voedsel eten?
Is meneer tandkwakzalver Best nog steeds op vakantie?? of stond hij al klaar met de rekening?

Ik zou als ik jou was (ervanuitgaande dat je de rekening niet betaald) zorgen dat je de nazorg, die elders heeft plaatsgevonden, zwart op wit krijgt. Je hebt dan in ieder geval bewijs dat meneer Best gefaald heeft.
Dit kan door gewoon je persoonlijk dossier op te vragen...
Verder zou ik me goed op de hoogte laten stellen (bijv. een informatief bezoekje) door een advocaat of het juridisch loket (Eindhoven is er één) over de te volgen stappen....

Klopt, ik kan nog steeds niet alles eten en ook mijn nek voelt nog niet als van ouds.
Ondertussen merk ik ook dat er een vulling te hoog is en dat nu alle druk op één kies komt, dus volgende week moet ik naar de tandarts om dat te laten bijwerken. Vooral warm en koud gaat niet goed, en het tandvlees is heel gevoelig (wat ik nu ook wel snap, die splintertjes liggen net onder de oppervlakte).
De rekening heb ik zeker al gehad, een paar dagen na de behandeling al. En nee, die heb ik niet betaald. Ik heb nog niks gehoord verder, dus ik hoop dat ze in elk geval het fatsoen hebben geen herinnering te sturen.
#2999758
Goed dat je toch even op controle bent geweest (bij een arts die wel wat kan). Vind het maar weer eng klinken dat ze er spinters uit hebben gehaald en de laatste er zo uit mag komen  :o
Vraag je je toch af wat voor 'slager' er met je bezig is geweest. Zorg dat je een goed dossier hebt en informeer idd vooraf bij een (letselschade)advocaat of een juridisch loket wat je mogelijkheden zijn.

Maar er zit vooruitgang in.... ga zo door!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door