Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#2994593
Wat een prachtig hondje!
Oh die whippets zijn toch zo leuk in huis, jammer dat je ze niet los kunt laten lopen.
Gebruikersavatar
Door joel
#2994600
[quote="Neally"]
Wat een mooie dame, en wat passen qua kleur perfect bij elkaar.  :smitten:
[/quote]

jaaa, dat horen we heel veel nu  ;) ....maar toch is het een logeetje  :biggrin2:

[quote="Aurora Borealis"]
:thumbup: :thumbup: :thumbup: geniet ervan.

[/quote]
Oja, dat doen we zeker, ze is echt zo lief  :smitten: en grappig.
Ik weet zeker dat haar volgende mensen een superleuk hondje hebben aan haar. Ze is heel erg gericht op ons en ze is zo slim, ze leert echt snel!!

[quote="Borke"]
Wat een prachtig hondje!
Oh die whippets zijn toch zo leuk in huis, jammer dat je ze niet los kunt laten lopen.
[/quote]

Nou ja, dat verschilt denk ik heel erg per hond, dat was met onze keus voor een afghaan ook zo, we hebben zo lang gewacht omdat ik het jammer vond dat ze niet los kunnen, maar toch loopt hij los, niet overal maar wel waar het kan, en er zijn ook whippets die los lopen, maar ja, niet in de wijk of rond wegen, je moet even je wandelplek zoeken.
Door Ulrike
#2995249
De whippet die ik ken lopen ook los. Inderdaad niet overal maar wel lekker op de hei. Net al veel galgo's die ik ken en podenco's.
Gebruikersavatar
Door joel
#2996532
[quote="Ulrike"]
Hoe gaat het met het mooie meisje? Staan er nog geen rijen gegadigden aan de deur  ::) :D.
[/quote]

Ja, het gaat supergoed!!

Ze is zoooo leuk  :smitten: :smitten:
Ze is nog mega druk, tja wat wil je als je nog zo'n jong ding bent, maar Qadir moet daar 's ochtends wel op mopperen hoor, die zit te brommen naar haar als zijn rond de bank springt en dartelt.
Maar nu de afgelopen 2 dagen is ze wat meer in het 'schema" lekker wandelen, beetje spelen in de tuin, lees: racen door de tuin, naar binnen, op de bank, naar de voordeur mat, snel weer terug naar slaapmat, daar een bokkesprong en dan als een haas weer naar buiten, en dat 20 x ofzo  ;D) en dan slapen, tot de volgende ronde met wandelen en spelen.
Ze komt heerlijk bij je knuffelen, ze leert heel snel, heeft alleen de eerste dag een plasje binnen gedaan. We slapen nog even beneden bij de bench, maar misschien dat we na het weekend weer boven kunnen slapen.
Ze moet nog wel wennen aan het voer, maar gaat al een stuk beter! (iig geen dunne poep meer 8x pd)

We hebben haar vandaag voor het eerst laten rennen op het veld, geweldig hoe Qadir dan weer meespeelt en rent

Er is 1 nadeel aan een whippet....ze heeft zo'n dun velletjes, ze heeft tijdens het rennen haar velletje op haar elleboog geschaafd, uitgegeleden over het pad naast het veld....  :-\ hoop dat het een beetje mooi geneest ...

Afbeelding
Afbeelding
Door Ulrike
#2997184
Ze is zo prachtig  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:. En wat doet ze het goed! Jammer dat je niet bij ons in de buurt woont, ik had haar graag eens bewonderd  :D.

Hihi is ze aan het proberen haar snelheidsrecord te verbreken binnenshuis  :biggrin2:? Tsja als jonge whippet moet je wel oefenen met rennen  ;D ;D.

De velletjes zijn inderdaad erg dun he. Ze beschadigen zo snel. Afhankelijk van de plek blijf je het soms helaas wel zien. Niks aan te doen denk ik  :(. Op de elleboog zijn ze vaak ook wat kaler he. Als het maar een schaafwond is, heelt het vast mooi. Daya zit na het rennen door de hei vaak helemaal onder de krassen op haar buik. Last lijkt ze er nooit van te hebben en het weerhoudt haar er zeker niet van het de volgende keer weer te doen. Ik zie er eigenlijk heel snel niks meer van. En zeker bij een pup is het onvermijdelijk dat ze soms een schuiver maken  ;D.
Gebruikersavatar
Door joel
#2997491
[quote="Ulrike"]
Ze is zo prachtig  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:. En wat doet ze het goed! Jammer dat je niet bij ons in de buurt woont, ik had haar graag eens bewonderd  :D.

Hihi is ze aan het proberen haar snelheidsrecord te verbreken binnenshuis  :biggrin2:? Tsja als jonge whippet moet je wel oefenen met rennen  ;D ;D.

De velletjes zijn inderdaad erg dun he. Ze beschadigen zo snel. Afhankelijk van de plek blijf je het soms helaas wel zien. Niks aan te doen denk ik  :(. Op de elleboog zijn ze vaak ook wat kaler he. Als het maar een schaafwond is, heelt het vast mooi. Daya zit na het rennen door de hei vaak helemaal onder de krassen op haar buik. Last lijkt ze er nooit van te hebben en het weerhoudt haar er zeker niet van het de volgende keer weer te doen. Ik zie er eigenlijk heel snel niks meer van. En zeker bij een pup is het onvermijdelijk dat ze soms een schuiver maken  ;D.
[/quote]

blijft jij maar lekker daar.....als je haar ziet neem je d'r mee, (en ik weet niet of ik haar nog wel kwijt wil hoor......  ::))

Die schaafplek was zo groot als 50 eurocent, maar nu alweer veel kleiner geworden gelukkig, tja, het zal de laatste niet zijn, maar schok er wel van, Qadir heeft natuurlijk een flinke pak haar, dat beschermd wel.
Door TMG1961
#2997493
Je mag blij zijn dat je ook een windhond hebt..anders loop je nog het risico dat je straks een hond met een minderwaardigheidscomplex hebt omdat ie de jonge meid niet bijhoudt met rennen  :biggrin2:
Door Ulrike
#2997616
joel schreef: blijft jij maar lekker daar.....als je haar ziet neem je d'r mee, (en ik weet niet of ik haar nog wel kwijt wil hoor......  ::))

Die schaafplek was zo groot als 50 eurocent, maar nu alweer veel kleiner geworden gelukkig, tja, het zal de laatste niet zijn, maar schok er wel van, Qadir heeft natuurlijk een flinke pak haar, dat beschermd wel.
Een blijvertje wellicht  :D :D :D? Dat zou wel erg leuk zijn  :biggrin2:.
Gebruikersavatar
Door joel
#3005830
Pfffft... toch wel zwaar.....Yara is verhuisd naar haar nieuwe mandje...ze is nu bij superlieve mensen met nog een grippet waar ze heel leuk mee kan spelen, ze zit goed op haar plek dus!!
Maar mis haar wel hoor!!!
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#3005832
joel schreef: Pfffft... toch wel zwaar.....Yara is verhuisd naar haar nieuwe mandje...ze is nu bij superlieve mensen met nog een grippet waar ze heel leuk mee kan spelen, ze zit goed op haar plek dus!!
Maar mis haar wel hoor!!!
Hoe dubbel...  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Ruisje
#3005849
Ach, ik zie net pas de foto's van het mooie logeetje en nu is ze alweer weg... Een gemis voor jullie, maar voor haar geweldig dat ze al zo snel haar gouden mandje heeft gevonden!!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3005954
Jeej, dat is snel gegaan! Jim was toch veel langer bij jullie? 
Jammer dat je nu alweer afscheid moest nemen, hoe vindt Qadir het om weer alleen te zijn?
Gebruikersavatar
Door joel
#3006102
Ruisje schreef: Ach, ik zie net pas de foto's van het mooie logeetje en nu is ze alweer weg... Een gemis voor jullie, maar voor haar geweldig dat ze al zo snel haar gouden mandje heeft gevonden!!
Ja dat is het ook!! Ben heel blij voor haar, het is dat hub een heel drukke werkweek had dat we niet echt over adoptie konden praten (want...eigenlijk waren we niet op zoek naar een tweede hond, anders.....maargoed, we zijn toch wel heel gecharmeerd van dit ras  :smitten:
Fenixjuh schreef:

Jeej, dat is snel gegaan! Jim was toch veel langer bij jullie? 
Jammer dat je nu alweer afscheid moest nemen, hoe vindt Qadir het om weer alleen te zijn?
Jim is 3 maanden bij ons geweest, al is een whippet-pup misschien makkelijker te plaatsen dan een Afghaanse windhond van 8 jaar...
Qadir vind het wel prima, zo weer alleen, alleen nu kan hij niet lekker rennen als er geen andere honden op het veld zijn.....dus we doen zelf maar weer ff gek met hem :crazy2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door