Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#2968297
Lily en Sergi zijn vanavond getiterd door Tannetje. Lily liet zich niet omkopen door de heerlijke gedroogde snackjes van Janine en hield Tannetje nauwlettend in de gaten en Sergi riep AUW. ;)

Alle waarden prima en ze hoeven pas in 2020 op herhaling titerbepaling. :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2968326
Na een paar slechte nachten vannacht heerlijk geslapen. Bijtijds wakker, dus met Oscar naar het losloopveldje. Was super genieten! Er zit alleen 1 klein diep gat in het veld, dus volgende keer dat ik ga, neem ik even een zakje aarde mee. Voorkomt hopelijk dat een twee- of viervoeter daar zijn poten in breekt.

Thuisgekomen doe ik de achterdeur open, zie ik dat meneer K mijn bak met nieuwe slaplantjes heeft weggegooid. Gewoon aan de kant gezet en plof een andere bak er bovenop. Niet meer te redden. Hij slaapt nog, maar ik ben heel benieuwd wat zijn verklaring hiervoor is  >:(
Door coby.p
#2968338
Ike schreef:
Jeetje zeg dit is wel heftig, kan me voorstellen dat t een dubbel gevoel is  :'(
Heel veel sterkte  :-*

Hier probeer ik m'n leven weer op de rit te krijgen na t overlijden van Ike,
20 jaar lang (onze vorige hond is 8 geworden en Ike 12,5) n hond gehad.....
zo stil nu en confronterend  :'(
meis,  :bigarmhug:

weet wat je bedoelt, meis,
jaaaren geleden verloor ik mijn 2 newfs in 10 maanden, en voor het eerst in vele jaren zonder hond.
ben toen in een diep, zwart gat gevallen
nu is mijn geliefde bonte meisje er niet meer, maar heb belle nog, is  toch anders.
maar ja, belle is met haar 10 en half ook al flink op leeftijd.
denk aan je :-* ike was geweldig.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2968343
Kaela schreef: Thuisgekomen doe ik de achterdeur open, zie ik dat meneer K mijn bak met nieuwe slaplantjes heeft weggegooid. Gewoon aan de kant gezet en plof een andere bak er bovenop. Niet meer te redden. Hij slaapt nog, maar ik ben heel benieuwd wat zijn verklaring hiervoor is  >:(
Mannen  >:( >:( >:(

De verklaring was: Oh ik dacht ik ruim alle lege bakken even op.

De sla was al 3 cm groot!!!!!!!!!!!!!!! Sukkel!!!!!

Ik ga zo maar nieuwe zaaien...
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2968346
Kaela schreef: Mannen  >:( >:( >:(

De verklaring was: Oh ik dacht ik ruim alle lege bakken even op.

De sla was al 3 cm groot!!!!!!!!!!!!!!! Sukkel!!!!!

Ik ga zo maar nieuwe zaaien...
Hij ruimt in elk geval op...  ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2968349
Ronald schreef: Hij ruimt in elk geval op...  ::)
Ja dat doet ie! En hij wast, hij maakt schoon, is lief voor de dieren, super lief voor mij.

Klinkt wel alsof ik het maar door de vingers moet zien he....  :P
Door pallas
#2968420
Gister bij de broccoli gekeken die behoorlijk onder de rupsjes zat. En kennelijk hebben de vogels ze ook gespot.....er was er nog eentje aan het eten.
Dus nu maar hopen dat er veel kuikens gevoed zijn :)

Zometeen een poging wagen om de bieb aan de binnenkant te bekijken met de scoot. Altijd weer verrassend wat voor practische problemen ik dan tegen kom.


Honden zijn in de koelte al buiten geweest, de zoveelste dag met tropen rooster.
#2968428
Hier is het hondje onder protest ook buiten geweest. Ze houdt echt niet van ochtenden. Wordt nog wat als ze volgende week weer om zes uur op moet staan.
Vandaag weer naar paps en mams. Vanavond komt ook schoonzus met baby Tristan naar mijn ouders. Wordt zijn eerste uitstapje.
#2968434
Vanmorgen heeft Flowie feest gevierd op het strand en daarna is onze loopse logee nog even mee geweest voor een blokje om. Nu word het feestje voortgezet in de tuin, waar het badje staat met vers water erin. :mbounce: Ze moeten allebei hartstikke moe zijn, maar als de een beweegt gaat de ander ook. Zo nu en dan is het dus verplichte benchrust voor de dames.

Morgen is er op de Stevinstraat en een deel van de Gentsestraat een home made market, voor de liefhebbers. Erg gezellig!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2968462
@ Inge en Bono, dat is wel een hele grote  :groupwave2: waard! Wat goed!

@ Pallas: hier geen vogels, dus ik hou het maar op een vlindertuin. Ik heb alle kolen achter in de tuin bij elkaar gezet. De rupsen groeien als uuuuh kool! Dus straks véél vlinders hier!
Heb vanmorgen nieuwe sla gezaaid en nieuwe spruitenplantjes. Nog even fijn net bestellen en dan maar hopen dat we nog eens spruitjes uit eigen tuin eten. Heb gelijk ook het speenkruid langs de muur geplant, de aardbeienstekjes in de kuip waar het speenkruid in stond gezet, gras gemaaid en alles geveegd. Het ziet er weer spik en span uit.
Toen nog boodschapjes gedaan en nu ben ik zongedroogde tomaatjes aan het maken van de oogst uit eigen tuin. Meneer K vindt het helemaal leuk, wat mooi is, want hij mag ze opeten!
#2968465
Kaela schreef: @ Inge en Bono, dat is wel een hele grote  :groupwave2: waard! Wat goed!
  :-* Thnx, ja ik ben echt zó vreselijk ontzettend superblij  :D  Net zag ik haar lekken, hup weer naar buiten en ja hoor; weer een plas  :D  :D  :'(  :D :D
#2968470
Inge en Bono schreef:   :-* Thnx, ja ik ben echt zó vreselijk ontzettend superblij  :D  Net zag ik haar lekken, hup weer naar buiten en ja hoor; weer een plas  :D  :D  :'(  :D :D


Ooh wat ontzettend goed . Dat maakt je dag weer goed Inge  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door