Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2969299
Neally schreef:
On topic: Thomas (mijn lieve kater) blijkt sinds kort een suikerspinner te zijn. Vanmorgen al weer vroeg op. Bloed prikken, waardes meten.
Insuline spuiten.
oh dat is k*t! Wel goed dat je gelijk al zelf de waardes meet! Hoe doet ie t zover, zakt de bss al wat?
Door coby.p
#2969334
jammer, vandaag de laatste dag dat sint, missy hier is, heb zo genoten, wat
een geweldig wijffie is dat, knuffelhond en schoothond.
was een goede afleiding voor belle en mij na het overlijden van duchesse.
vanaf morgen gaan bell en ik weer samen door, zal stil en vreemd zijn.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2969340
Kaela schreef: Heb ik gedaan, maar dat is of voor deze week, of voor zuid-limburg. Ik schrik gewoon een beetje van de prijzen. Normaal gesproken blijf ik bij mijn ouders slapen, maar ik heb Oscar mee, dus dan kan dat niet. Daarom dacht ik ook aan een B&B, maar jeeeeezzzz wat een prijzen.
Wij gaan ook wel in een trekkershut, idd gemakkelijker met de hond en veel goedkoper.  ;)

Of anders even hier kijken: https://www.airbnb.nl/
Verhuur door particulieren van een kamer in een huis tot en met hele huizen/b&b etc.
Het werkt heel simpel, invullen waar je naar toe wilt en dan zie je meteen de mogelijkheden.  :)
Zelfs hier in het durp zijn er een aantal die meedoen, dus het is echt niet alleen maar de grote steden of het buitenland.
Door Nadia
#2969370
Kaela schreef: Waarom zijn hotels en B&B's zo duur  :(. Wilde het mezelf makkelijk maken in een druk weekend, maar voor de prijzen die ik vind is dat ook geen doen.
Waar moet je zijn dan?
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2969443
Onze logee is weer opgehaald, Flow is zo moe van al het spelen, opletten en aandacht delen dat ze is omgevallen, met der hoofd naast de etensbak. :smitten: Vandaag maar een relax dag en misschien morgen ook nog een dagje in de zen-modus.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2969491
Tomatensausje opgezet. Warmwarmwarm.
De soeppan van 6 liter was een aardig eind gevuld, dus ik kan straks weer lekker potjes vullen. En daarna misschien nog een tweede batch en dan zit ik denk ik wel ruim in de potten tomatensaus voor de komende hongerwinter.
Mn moeder had het er laatst over dat ze later in augustus met appels aangezet zou komen. Dus daar eens sap van maken en misschien ook een appelmoesje. Er waren schijnbaar ook peertjes dit jaar; voor zowel sap als stoof.
Door Mowgli
#2969495
-Annemarie- schreef: Wij gaan ook wel in een trekkershut, idd gemakkelijker met de hond en veel goedkoper.  ;)

Of anders even hier kijken: https://www.airbnb.nl/
Verhuur door particulieren van een kamer in een huis tot en met hele huizen/b&b etc.
Het werkt heel simpel, invullen waar je naar toe wilt en dan zie je meteen de mogelijkheden.  :)
Zelfs hier in het durp zijn er een aantal die meedoen, dus het is echt niet alleen maar de grote steden of het buitenland.
Let wel op dat Airbnb als tussenpersoon fungeert en flink wat provisie bovenop de prijzen van de verhuurder doet. Direct bij de verhuurder zelf boeken is vaak veel goedkoper.

Wij verhuren onze appartementen (helaas) ook via buro's als booking.com en airbnb. Helaas hebben buro's als deze zo'n groot budget voor marketing, dat ze bovenin Google komen en hierdoor eigenlijk de markt stukmaken :( Ze doen alsof ze de goedkoopsten zijn, wat vaak niet klopt (vooral booking.com heeft hiert een handje van). De waarheid is dat ze veel provisie nemen die in de prijzen op hun website worden verwerkt. Bij Airbnb wordt deze provisie pas op het eind toegevoegd, dus op het moment waarop je besluit te boeken, waardoor je ineens meer moet betalen als je dacht. Bovendien wordt bij Airbnb de complete huurprijs meteen van je credit card afgeboekt.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2969502
Hebben ze die provisie toeslag nog altijd zo aan het einde van het proces zitten? Vraag me namelijk af of dat nog wel is toegestaan sinds 13 juli 2014 met de ingang van europese richtlijn consumentenrechten?

Tja, laagste prijs garantie zag ik vorige week ook nog staan op website terwijl het onjuist is. Ging om isostar poeder. Bij de webshop 8,95 en bij bulk was het 8,50 (+ verzendkosten onder 50 euro). Zie ik dezelfde verpakking dus doodleuk op site kruidvat staan voor 6,59. Ben dus naar kruidvat gefietst en heb het daar gekocht. Tevens mail naar webshop ivm laagste prijsgarantie. Kreeg ik mail terug dat als ik ze daar zou bestellen ik ze voor kruidvatprijs zou krijgen maar prijs op de site werd niet aangepast  :-X
Gebruikersavatar
Door Neally
#2969512
Martine-Tom schreef: oh dat is k*t! Wel goed dat je gelijk al zelf de waardes meet! Hoe doet ie t zover, zakt de bss al wat?
Hij is nog niet stabiel, de waardes schommelen op zijn laagtepunt nog veel.
Maar hij zit zo beter in zijn vel. Een week deze dosis gebruiken en hopen dat zijn lichaam mee gaat doen.
Tja, het is echt ruk. Toeval wil dat ik net 3 weken voor een suikerpatiëntje gezorgd heb. Spuitje erin eten. Klaar.
Maar een zieke kat met 27.6 als uitgangspunt is dan ineens heul anders. Ik had geen idee wat het inhield.
Door Pluto
#2969527
Kaela schreef: omgeving IJsselstein. En Oscar is dus mee, dus dat moet mogen en een beetje geschikt zijn.
Wellicht dat dit iets is:
http://www.bbvancuijk.nl/

Lieve mensen, hij is oud teamgenoot van mijn voetbalclub en ze hebben een heerlijke dolle retriever, Rocco.
Ligt op ca 15 autominuten van Ysselsteyn.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2969538
Pluto schreef: Wellicht dat dit iets is:
http://www.bbvancuijk.nl/

Lieve mensen, hij is oud teamgenoot van mijn voetbalclub en ze hebben een heerlijke dolle retriever, Rocco.
Ligt op ca 15 autominuten van Ysselsteyn.
Hartstikke leuk, beschikbaar en de prijs is het overwegen waard.

Maar ik ga naar IJsselstein, niet naar IJsselsteyn  :biggrin2:

Dank voor het meedenken!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2969552
De plannen zijn gewijzigd.

Nu zoek ik geen overnachting meer, maar ben ik aan het broeden op een leuk uitje voor mijn nichtje (die over 2 weken 5 wordt). Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar liever mijn centen aan uitgeef  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door