Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
#2968891
Heerlijk nieuws! Gefeliciteerd met deze uitslag.
Lekker samen opknappen en dan in het voorjaar lekker wandelen in een landal gebied :-*
Kan haast niet anders als dat het nu weer eens van een leien dakje gaat qua gezondheid van hou en paps.
#2969078
Dian schreef: toch blijft Marijke door mijn hoofd spoken............... alles is goed mevrouw en binnen een paar maanden is ze niet meer :-X :-\
Dat snap ik Dian, ooit zal hij sterven en gelukkig weet je niet wanneer.
Voor nu zou ik zoveel mogelijk samen van het leven genieten!

Hoe voelt je vader zich nu, heeft hij alweer wat van zijn vitaliteit terug?
Kan hij alweer stukjes wandelen?
#2969091
hij kan alles weer. Hij loopt rustig met de honden het hele park door (zaterdags is hij hier). Doet lopend zijn boodschappen, fietst weer (heeft/had al een electrische fiets), rijdt auto naar mijn broers en naar mij. Wil eerdaags ook weer naar Rijssen met de auto, dat is toch een uurtje rijden. Hij ziet er echt goed uit. Hij heeft nu wel weer een klap gehad mentaal, allemaal spanning die hij opgebouwd had naar afgelopen donderdag toe. Dat was natuurlijk het spannenste moment........... is alles schoon, zijn de snijranden goed.......... nu dat zo is, komt eigenlijk de verwerking van alles.............. eerst trek je een muur op, niet denken hoe het allemaal staat en nu is die muur in 1x onderuit gehaald en is alles goed. Wij zien dit als een Godswonder. Het laatste jaar wat mee deed met het bevolkingsonderzoek was 1938, het geboorte jaar van mijn vader........ anders hadden we er waarschijnlijk niet zo snel achter gekomen. En zo onwijs fijn dat alles in zo'n korte tijd afgehandeld is. Je zit niet zo lang in spanning............
#2969215
Pfiieeuw, wat een opluchting!! En natuurlijk blijven zulke dingen door je hoofd spoken. Je vader kan nu weer lekker genieten van het leven, hopelijk jij strax ook. En hebben jullie samen nog een mooie tijd om veel leuke dingen te doen!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door