Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
#2969169
Het is maar goed dat we hier niets in te kiezen hebben.....

Je ouder(s) verliezen is verschrikkelijk..... Het gemis blijft altijd.

Op 25 jarige leeftijd verloor ik plots mijn moeder. Ze kreeg in haar slaap een hartstilstand en weg was ze.
Op 46 jarige leeftijd verloor ik mijn vader. Het was mij nu gegund om 6 weken naar zijn dood toe te leven. Het was zwaar, maar ook mooi. Er konden nog dingen en wensen naar elkaar uit gesproken worden.

Ellen, sterkte meis  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2969178
Ik had dit topic al gezien, maar het ligt ook mij nog zo hoog dat ik nog niet gereageerd heb. Bij mij overheersen de nare dingen die rond het ziekbed en overlijden van mijn moeder zijn gebeurd nog zo hoog dat ik aan verwerken van nog niet ben toegekomen.
Dit hele verhaal heeft ook geleid tot de beslissing samen met mijn broer, om het contact met mijn vader te verbreken en dit doe je echt niet zomaar. En ook al beslis je dit zelf, dit houd wel in dat ik vorig haar allebei mijn ouders ben verloren.

Sorry Ellen voor deze zijstraat, ik wilde vooral toch reageren om je heel veel sterkte te wensen. Neem alle tijd die je nodig hebt. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door