Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MargaS
#2965586
Ik ga jullie maar eens om raad vragen.
Elke nacht spring ik m'n bed uit vanwege hevige kramp in m'n kuiten, tenen of bovenop de voet.
Ook verkrampen m'n handen als ik bv aardappels schil, een zoom naai of een tijdschrift vast houd. Overdag bij veel lopen ook kramp in m'n voeten.
Magnesium geeft geen verbetering. Wie heeft er suggesties?
Deze week eerst vakantie, daarna maar eens de huisarts raadplegen.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2965588
en magnesium celzouten?
daar pak ik altijd een heel handje van.
Ik had een tijd enorme last van angst/spanning waardoor mijn hele lijf in de kramp schoot incl. spierpijn en snel op moeten staan vw kuit en tenen krom kramp..
hielp wel..
Gebruikersavatar
Door Riek
#2965589
Jan had dit ook (en hij is heeeeel erg nuchter) en zonder dat hij het wist heb ik spijkers onder zijn matras gelegd.
En de krampen bleven weg.
Door Ruisje
#2965623
Heb ik ook heel erg last van gehad, maar magnesium heeft het verholpen. Alleen je moet wel de juiste magnesium slikken ;) Je moet magnesium bisglycinaat hebben, ikzelf gebruik magnesium forte van Bonusan.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2965628
Mijn krampen zijn grotendeels weggegaan door het aanvullen van mijn vitamine D tekort. Ik heb het eerst ook met magnesium geprobeerd, maar ja, als de oorzaak bij iets anders ligt heeft dat ook geen zin.

Keertje bloedprikken lijkt mij dus een slimme zet.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2970615
Lekker met vakantie geweest via Oostenrijk naar Italië en niet één keer kramp gehad. Heerlijk geslapen maar hoe kan dat nou?
Door Lil
#2970707
MargaS schreef: Lekker met vakantie geweest via Oostenrijk naar Italië en niet één keer kramp gehad. Heerlijk geslapen maar hoe kan dat nou?
vitamine d ?
Door Mowgli
#2971625
Misschien was je heerlijk ontspannen tijdens de vakantie?
Ik merk dat als we een weekje of langer bij mijn familie in Nederland zijn en ik dus helemaal niets moet, ik heerlijk ontspannen ben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door