Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door monster
#2964480
Ik had een financiële meevaller en kon iets speciaals voor mezelf aanschaffen.
Ik heb een stockli droogapparaat besteld. Heeft iemand leuke tips voor mij.
Ik ben nu aan het revalideren en kan nog niet veel lopen. Het lijkt me zo leuk om wat leuke dingetjes te maken, waarbij ik kan blijven zitten.
Door Borke
#2964482
Gefeliciteerd met je Stockli, de onze is al een jaar of 8-9 oud en doet het nog prima!
Probeer eens dungesneden plakjes vlees.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2964543
Drogen is leuk!
Als je hier op barfplaats bij het onderdeel snack-plaats kijkt dan staan daar heel veel leuke en lekkere tips. Voor de hond én voor jezelf.
Veel plezier met drogen.  :)
Door keetje
#2964622
Ik heb een severin en droog me te pletter. Fruit, kruiden, vleesjes, zowat alles. Heb nu een recept voor bouillonpoeder. Grenzeloze mogelijkheden. Ik zit inderdaad ook op FB bij een drooggroep:

Natuurlijk Snacks drogen voor je hond ,erg veel info maar er zullen er vast nog wel veel meer zijn.
Gebruikersavatar
Door S
#2998268
Hoe bevalt de Stockli? Ik denk er namelijk aan hem ook aan te schaffen...
Wat droog je er zoal in? Kunnen er makkelijk oren in?
Door monster
#2998336
Ik heb de halve tuin al gedroogd in potjes zitten. En iedere dag muesli met gedroogd fruit. Alleen vlees heb ik nog niet gedaan. Ik vind het zo'n vies idee.
Gebruikersavatar
Door nova
#2998532
monster schreef: Ik heb de halve tuin al gedroogd in potjes zitten. En iedere dag muesli met gedroogd fruit. Alleen vlees heb ik nog niet gedaan. Ik vind het zo'n vies idee.
  knelpunt om zelfde droger voor fruit en voor de hondjes?

Misschien dan aparte schalen voor  hond en mens?  ???
Door keetje
#2998688
Ik droog gewoon door elkaar. Heb net billtong en beef jerkey (voor meneer keetje) en runderwang (voor Luna) gedroogd. in 1 droogbeurt. Hij moet vol anders is het niet rendabel.
Door monster
#2998696
Ik heb net vandaag een berg vlees in de vriezer gewerkt en dan loop ik paniekerig alles schoon te poetsen. Als je zelf geen vlees eet is het moeilijk in te schatten waar je ziek van wordt. Ik vind het stiekem een beetje zonde van mijn drogertje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door