Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2963869
Weet iemand dit, toen ik de bestanden over wilde zetten van de foon naar computer en andersom, heb ik wat geprobeerd wat er mij aangeraden werd op BP. Met één van de installaties heb ik ook MoboMarket binnengehaald en hij blijft zich elke dag downloaden als ik internet raadpleeg op mijn mobiel. Als ik een paar dagen niet kijk bij downloads staat het hele scherm weer vol met allemaal appjes van MoboMarket. Heb al Malwarebytes gedownload, daarmee zou je hem er af moeten kunnen halen. Dacht dat ik hem er af had, maar elke keer als ik IE opstart op mijn foon, begint ie te downloaden en dan staat ie weer bij de downloads.

snap er niets van, lijkt wel onkruid.
#2963883
ja dat doe ik dus elke keer, ook uit de downloadfolder. Maar elke keer staat ie er weer. Programmaatje gedownload om te verwijderen en daar is'tie weer. wordt er dol van.

Het enige wat ik kan doen is fabrieksinstelling (niet dat ik weet hoe ik dat moet doen) maar ja. Wie weet is er nog een andere oplossing.
*Lia* schreef: Ik heb er geen verstand van, maar ik zou het geheel verwijderen, denk ik  :)
#2964250
Nee jij niet bewust maar toch staat het wel ergens op je telefoon hoor. Kan niet anders. Of je hebt misschien een ander programma erop staan dat het oproept.
Wat ik zou doen is al je apps afgaan uit de lijst, weet je wat ze zijn en wat ze doen? Zoniet even op de PC googlen wat het is, niet nodig? weg ermee. Ik denk dat je zo wel de boosdoener kunt vinden. Er zullen best een aantal apps op staan waarvan je denkt oo heb ik die dan gedownload??
#2964261
Ik vermoed dat het airdroid dan is, want die heb ik wel geinstalleerd, maar kan hem met geen mogelijkheid van mijn telefoon afkrijgen, alle zelf gedownloade programmaatjes kan ik verwijderen behalve die dus.
Kaio schreef: Nee jij niet bewust maar toch staat het wel ergens op je telefoon hoor. Kan niet anders. Of je hebt misschien een ander programma erop staan dat het oproept.
Wat ik zou doen is al je apps afgaan uit de lijst, weet je wat ze zijn en wat ze doen? Zoniet even op de PC googlen wat het is, niet nodig? weg ermee. Ik denk dat je zo wel de boosdoener kunt vinden. Er zullen best een aantal apps op staan waarvan je denkt oo heb ik die dan gedownload??
#2964267
Hij is niet van je besturingssysteem dus hij zou te verwijderen moeten zijn. Maar het kan goed zijn dat een andere adware hem opstart of zo. Wat krijg je te zien in je internet venster? Bij mij stond er eerst de naam van de adware voordat die verder laadde.
Je kunt hem ook niet stoppen in het android menu?
#2964775
Dank je, denk dat ik het gevonden heb. Er stond nog ergens een map met bestanden op de telefoon. Daar stonden alle 50 gedownloade bestanden nog in, die verwijderd, en ik krijgt nu ook weer gewoon het internet scherm. Dus ik denk dat ik er nu vanaf ben! :) Zolang dat bestand dus op je telefoon staat, blijft ie nieuwe binnen halen. Nu niet meer gezien, al 20 x IE geopend en nix gedownload.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door