Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#2963914
Ik vind de L'Or espresso nr 10 en 12 erg lekker. Ik lust wel een pittige bakje espresso, en bovendien is die vrij makkelijk in het karretje te mikken. Nummer 11 heb ik nog niet gevonden bij de plaatselijke Appie.
Bij de http://www.meesterlijke.nl/ ook wel koffie gehaald, maar ja...smaken verschillen.
Door Nadia
#2963923
K&D schreef: Ik vind de L'Or espresso nr 10 en 12 erg lekker. Ik lust wel een pittige bakje espresso, en bovendien is die vrij makkelijk in het karretje te mikken. Nummer 11 heb ik nog niet gevonden bij de plaatselijke Appie.
Bij de http://www.meesterlijke.nl/ ook wel koffie gehaald, maar ja...smaken verschillen.
Hij heeft zich nu idd die van L'OR meegenomen. Die heeft hij al eens eerder gehad. Maar dat is het um niet.
Pff ik haak af bij al deze koffie's . vanaf de zwangerschap sowieso geen koffie meer gedronken. Maar mijn neus haren verschrompelen al bij het ruiken ervan.
Door Ike
#2963926
fransbulletje schreef: Lekkere verse bonen http://www.fascino-coffee.net
Heb al bonen van Kaldi, Simon Levelt gehad maar nergens zulke verse bonen als bij Fascino en dat proef je echt.
Ze hebben leuke proefpakketten, aanrader!
Heb net de Peru Tunki en n cafeïne vrije soort besteld voor in de cafetiere,  ben benieuwd  ;)
Door Ruisje
#2963932
Wij drinken de bonen van de Lidl. Ze hebben sterk (rode zakken) en mild (gele zakken). Wij vinden de rode te sterk en gele te mild, dus mengen 2 zakken door elkaar. Heerlijke koffie!
Door fransbulletje
#2963936
Ike schreef: Heb net de Peru Tunki en n cafeïne vrije soort besteld voor in de cafetiere,  ben benieuwd  ;)
Heb Peru Tunki bonen in de Jura, heerlijk :dribble:
Door sella
#2963938
Wij zweren ook bij Fascino. Wij hebben een proefpakket of wat besteld en zijn blijven hangen op 1 soort.
Wij zaten op de intense alleen bij de groothandel te krijgen.
Wij hebben heel veel geprobeert, ook simon levelt maar alles mwah.
Echt ik heb  nog nooit zulke lekkere koffie gehad in jaren!
Door valerie16
#2964726
Kan inderdaad ook niet vinden heb ze gemaild ... Heb daar namelijk een de chevat kat koffie vandaan een jaar geleden dus ze verkopen wel degelijk echt exclusieve koffie
Door K&D
#2964755
sorry....chevat kat koffie is een dikke nono. De bonen zoeken ze echt niet meer in het oerwoud tegenwoorden... :-X
Door valerie16
#2964802
Beste Valerie,

Dank voor uw vraag.
Wij hebben deze koffiesoorten wel in ons assortiment en zelfs net prachtige nieuwe oogsten binnen (zoals Jamaica Blue Mountain, Hawaii Kona Organic) maar op dit moment staan ze nog niet in de webwinkel. Dit gaat binnenkort gebeuren en in de winkel in Baarn zullen deze soorten meestal aanwezig zijn. Komende week worden ze weer geroosterd !

Zou u speciaal iets willen bestellen,kunt u altijd een email sturen.
Met vriendelijke groet,

Namens Boot Koffie / The Golden Coffee Box
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door