Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2962453
Angelique schreef: Ik zal niet zeggen dat die hierdoor een slechte arts is, ik vraag me alleen af hoe je zoiets doet. En die traumahelicopter hé, had hij nou euthanasiespul binnen gekregen had ik gezegd...prima, maar voor een dotje narcosemiddel zou een ambu toch voldoende moeten zijn.

Nee, dat had ik ook niet gedaan. De ambu had voldoende geweest.
Door charmed
#2962497
Als dat werkelijk zo is, mag die eigenaar van de kat van geluk spreken dat ie zichzelf heeft geprikt i.p.v. de kat.
nova schreef: prikaccident geloof ik in, maar is een dosis  om een kat onder zeil te brengen, wel  hoog genoeg om een mens onder zeil te brengen?

Dat was eerder wat ik me afvroeg  ;)
Gebruikersavatar
Door Ashena
#2962501
Tis meer dat de stof zelf een foute reactie kan opbrengen bij mensen.  Er is een middel dat gebruikt word bij ik dacht zebra of neushoorn (groot wild iig)  dat voor mensen levensgevaarlijk is,  zelfs een drupje is al dodelijk.  Dus ik vind het niet zo vreemd dat als men zo snel niets kan vinden over reacties bij mensen dat ze dan met groot materieel uitrukken. 
Door *Marieke*
#2962506
Ik snap wel dat ze de traumaheli hebben opgeroepen.... Stel dat het iets doet met het ademhalingscentrum wil je toch een arts hebben om eventueel te handelen/intuberen...

Wel een verhaal zeg..
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2962827
Nou ja, volgens mij kun je echt niet onder zeil raken van een beetje narcosemiddel voor een kat. Je kunt er best even niet lekker van zijn, maar dat gaat echt wel weer over. Inderdaad lekkere sappige koele komkommers!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door