Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#2965097
Heel veel sterkte met het verlies van Bucka! :'( :'( :'(

Hoop dat jullie nog een dierbare voorlaatste en laatste dag hebben gehad!  :-*
Door keetje
#2965104
Heel veel sterkte,...... :'(
Bucka, goede reis,...

Wat een verdrietige berichten opeens allemaal,....

Ook Liz ziek,.............. :bigarmhug:
Door Ike
#2965128
Kom net thuis van m'n werk en lees dit  :'(
Wat vreselijk verdrietig!  :'(
Heel veel sterkte met dit verlies!  :'( :-*


Hier wisselt het van dag tot dag, paar dagen ging t ietsje beter, heeft Ike heel even met z'n bal gespeeld s'avonds.....vandaag weer iets minder, we genieten maar van de kleine dingen samen
en kijken maar hoe ver we komen......
Door Summerditches
#2965184
Binkebobbel schreef: Helaas heel slecht nieuws gehad en een hele moeilijke beslissing gemaakt.

Morgen gaat Bucka aan zijn laatste reis beginnen. Helaas verpest een tumor bij zijn blaas de hele boel en veroorzaakt de epileptische aanvallen. Ze volgen elkaar steeds sneller op, ook bij de dierenarts kreeg hij een aanval waardoor er geen twijfel meer mogelijk is dat het epilepsie is als gevolg van.. :'(
Ik ga nog een dagje van m'n oude mannetje genieten en denk niet dat ik nog echt online kom vandaag of morgen.
Morgen komt de dierenarts aan huis en gunnen we hem een waardig einde...
Ik ben kapot.. :'(

heel veel sterkte en ik hoop dat het een prachtig mooie laatste dag samen is geweest..een waardevolle laatste herinnering.. :'( :'(
Laatst gewijzigd door Summerditches op zo 27 jul 2014, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ike
#2965677
coby.p schreef: hoe is het nu met ike?
We hebben vanmorgen een afspraak met onze dierenarts gemaakt om 18.15 om
Ike vanavond te laten gaan  :'( :'(
Het is zo verrekte moeilijk maar het enige juiste wat we voor hem kunnen doen nu  :'(
Door Summerditches
#2965690
Ike schreef: We hebben vanmorgen een afspraak met onze dierenarts gemaakt om 18.15 om
Ike vanavond te laten gaan  :'( :'(
Het is zo verrekte moeilijk maar het enige juiste wat we voor hem kunnen doen nu  :'(
G..ver Els..maar...t is ook oke..wekenlang tegen zo'n beslissing aanhikken is ook slopend...t is goed.. :-* :-* :-*..Als we over een mooie hondeleven mogen praten heeft Ike heel heel heel veel geluk gehad met jullie... :-* :'( :'( :'(
#2965704
Het is ooh zo moeilijk  :'( :'( :'( Wetende dat dat de laatste uren zullen zijn ......
Maar het is ook dapper en liefdevol
Ik wens jullie hopelijk nog wat ""mooie "" uren samen
En heel erg veel sterkte . Geef je Ike nog even een dikke knuf van mij ?  :-* :-* :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door