Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inni
#2961195
Ik denk ook aan een nr.. kinderziekte of rupsen. Ik zou hem toch uit de zon houden, beschadigde huid verbrand heel snel, laat hem in de badkamer spelen ;)
Laatst gewijzigd door inni op za 19 jul 2014, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Zev
#2961226
Het ziet eruit als 'iets' wat ik ook heb, ben al verschillende keren naar de huisarts geweest. Ik heb het van warmte en vaak op de plek van mijn broekband. Ik ga ook nooit 'bloot'  ;) maar heb er wel last van, jeukt bij mij af en toe maar zeker niet constant. Heb er wel allergie-medicijnen voor geslikt maar heb niet het idee dat het helpt. Trekt wel weer weg, maar duurt even. Ik doe er nog alles mee, dus ook zwemmen, maar ga nooit naar een zwembad. Ik heb nu een bad in de tuin met gewoon kraanwater, daar ga ik rustig in.
Dit soort dingen zijn vaak zo lastig te diagnosticeren! Sterkte met het ventje!
Door Anneloog
#2961263
het is idd heel lastig om huid 'problemen' correct te diagnosticeren. Ik heb een lastige huid en heb dus bij een dermatoloog gelopen en toen nog was het lastig uit te vinden wat er nu aan mankeerde.  Paar jaar terug soort gelijke vlekken ook gehad mijn toen nog vriendje man had het toevallig ook dus naar ha en die zij oppervlakkige schimmel infectie, niks ergs  elke huid bevat schimmels maar met grote warmte verminderde weerstand kunnen sommige uitbreken en dan kan je een reactie krijgen. ik kreeg een soort shampoo ( weet het merk nog selsun) mee waar we ons 2 x daags mee moeten insmeren en met een week was het weg. was niet besmettelijk en mocht alles gewoon doen maar tja leuk vond ik het niet.
Ik zou dus even naar huisarten post gaan of andere vragen of je via telefonisch consult ze de foto's mag mailen voor een betere kijk. en anders ff wachten tot maandag en lekker koelen.
Door paasnini
#2961765
Hee dat ziet het er hetzelfde uit als wat ik heb op mijn bovenbenen, een beetje op mijn armen en af en aan op mijn handen. Bij mij was het er al voor de warmte. De huisarts denkt aan eczeem of heel misschien galbulten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door