Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2960703
Zwemt de Zoë eindelijk zelfstandig. Blijkbaar heeft broerlief(de mijne) voldoende overtuigingskracht om haar naar zich toe te laten zwemmen. Ik heb het nog niet met eigen ogen gezien, maar dat gaat komende week vast wel gebeuren. Trots op mijn knappe zwemhondje.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2960719
Knappe Zoë!
Vroeguh het hondje van m'n ouders soort van gedwongen. . Die wilde ook niet, maar moest mee zwemmen van mij.. naar het water, tot de buik erin en dan was het goed, na 3 dagen vond-ie het nog niet leuk, maar wilde wel mee omdat het hielp tegen de warmte. .
Succes met Zoë
Door hannabelgje
#2960728
Het is wel begonnen met dwang hoor. Ze vond zelf nl dat ze niet kon zwemmen. Dus vorig jaar laten zwemmen terwijl we haar vasthielden. Dat vond ze best eng, maar ontspande toch steeds meer. En dit jaar dan voor het eerst echt zelf en uit eigen beweging.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2960847
Heel knappe Zoë! Ik heb Oscar verteld dat ie nog 2 jaar heeft en anders gaat ie op bootcamp bij jou broer  ;D
Door smulpaap
#2960897
Hee wat leuk en knap ook ! En nu maar lekker poedelen meiske met dit weer . Het kan zo lekker voor ze zijn
Met Milo onze overleden JRT heeft het een jaar geduurt voordat hij helemaal zelf durfde ( herplaatser )
Met Noa een paar weken , ik moest toen wel met haar mee het water in (Herplaatser )
En we hadden ooit een JRT , ook een herplaatser en die wilde alleen zwemmen als ik met haar meeging
Dat vond ze helemaal geweldig , de oude tut  :biggrin2:
Maar ik heb ook honden gehad die niets van water wilden weten
En ik heb ze die al vanaf hun puppentijd dol op water zijn ...... Amber en Tessa
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door