Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2960886
Nadia schreef: Ik ken Debbie als Yana erg goed. En kan rechtuit zeggen dat er geen andere redenen zijn. Dus er valt niks 'in alle eerlijkheid' te vertellen.
Ik snap dat jullie het goed bedoelen om baasje en kat samen te houden. Maar de suggesties kunnen best hard over komen wanneer ze misplaatst zijn in die zin dat er niks anders te zeggen is.
Yana is echt Vaya in een ander jasje.
Dat kunnen wij van hieruit niet zien  ;)
En ik weet ook hoe het voelt om met het idee van herplaatsen rond te lopen en dat je alles zoekt om het niet te hoeven, dus het was een oprecht meedenken hoor.
#2960888
Martine-Tom schreef: Dat kunnen wij van hieruit niet zien  ;)
En ik weet ook hoe het voelt om met het idee van herplaatsen rond te lopen en dat je alles zoekt om het niet te hoeven, dus het was een oprecht meedenken hoor.
Dito!

Nu maar duimen dat het via Sella lukt...?
#2960890
Ik snap dat jullie dat niet kunnen zien. Maar als van 2 personen de suggestie word gewekt dat er niet de waarheid gesproken word. Of dat men alleen maar DENKT dat wellicht de waarheid niet gesproken word kan dat best heeeel erg vervelend over komen.

Ook al bedoelen jullie het goed. Dat weet IK ook wel.  Maar als ik een topic zou openen voor het herplaatsen van mijn kat en dan gevraagd word of ik wel de volledige waarheid vertel komt dat gewoon k*t over. Zeker als je zo begaan bent met je beesies.
#2960953
Jammer inderdaad dat er gespeculeerd wordt dat er "iets in alle eerlijkheid" gezegd zou moeten worden en mensen toch slecht denken.... Wij zijn al een jaar vanalles `t proberen... Het is wat Nadia zegt, Yana is een soortgelijke poes als Vaya
#2960963
wij hebben perzishe katten en die mogen echt niet de tuin uit
we hebben een muur en op die muur staat sschuin naar binnen gebogen een soort kippengaas en daar gaat geen 1 kat overheen omdat het schuin naar binnen staat
in de dierentuin zie je dit soort dingen ook bij wilde katten dus dat zou een optie zijn
ook hebben we een muur met hoge coniferen en daarachter hebben we vanaf de muur tot boven de top van de coniferen strak reigergaas gespannen ( zwarte kleur dan zie je het niet )
ook hebben we een vijver gehad en alle 7 katten bleven van de vissen af en kregen ze anders ook niet te pakken
maar ook hier kan je reigernet overheen spannen
als het echt de reden is dat je ze heel graag wilt houden en puur het niet naar buiten gaan is er echt wel een oplossing
wij hebben al onze dieren zelfs de papagaai buiten los en ook daar zijn oplossingen voor
dus goed denken en erg creatief en vindingrijk zijn want dit gaat wel goed komen hoor

ik had de kat graag van je over genomen hier loopt alles door elkaar van hond kat eekhoorn gerbils konijnen papagaai enz en alles kan bij elkaar zelfs de katten en de parkieten
ze zijn allemaal met elkaar opgegroeit dus een kat erbij plaatsen gaat alleen als je zeker weet of hij met honden katten enz overweg kan

succces en begrijpelijk dat je zoveel verdriet hebt als een dier weg moet maar het echt alleen die rede is komt er zeker een oplossing dat je hem kan houden
en mocht er een andere reden zijn ook dan zijn er wel mensen die dit begrijpen maar je moet wel zeker weten wat je in huis haalt natuurlijk
hopelijk gaat het je lukken we denken in ieder geval met je mee
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ingrid (shadow) op za 19 jul 2014, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
#2960994
Hallo Shadowhome,
Yana is opgegroeid en loopt nu binnen ook samen met 2 andere honden, 1 andere poes maar zij is een totaal andere poes, Ik heb in een kooi ook 2 cavia`s lopen en behalve dat yana dit erg interessant vind doet ze er verder niks mee. Mocht je serieus interesse hebben dan hoor ik `t graag
Groetjes
#2961041
Debbie, misschien is het handig als je vertelt wat voor honden jij hebt (groot, klein, jong, oud) en wat hun interactie met de katten is.
Dan weten potentiële nieuwe eigenaren ook wat Yana gewend is.
Immers een grote oude hond die de katten negeert of een jonge jachthond die er mee speelt, dat maakt wel verschil.
#2961171
Ik heb een Duitse herder van bijna 3 jaar die het geweldig vind om inderdaad met de katten " te spelen" achteraan rennen maar yana ligt ook vaker bij deze hond (Bella) in de maand. De andere hond (jack Russel wordt komende week 5 jaar en deze drinkt samen met haar uit dezelfde boek en doet haar ook wel eens wassen bijvoorbeeld..
Door sella
#2961216
De meneer heeft geen interesse. Hij wil een kater ipv een poesje ???
Als je een kat tegenkomt die een nieuw thuis zoekt, is voor mij geslacht maakt niet uit.
Helaas niet gelukt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door