Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sher
#2960494
Noortje dacht dat ze het goed getroffen had. Een gezellig huisje, leuk maatje, veel wandelen.......
Nu is Noortje met spoed op zoek naar een ander huis. Vanmorgen bestond het ontbijt namelijk uit horsmakreel.  :puke:
Natuurlijk heeft Noortje dat niet opgegeten, ze is niet gek! Helaas is toen het bakje met viezigheid in de koelkast gezet en er is geen vervangend ontbijt gekomen. Noortje heeft nu honger en is bang voor wat er vanavond op het menu zal staan. Waarom ligt die vis niet in de vuilnisbak?  :nerves:
Noortje zoekt nu dus een huis waar ze fatsoenlijk voer krijgt.  8)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2960501
O jeej, ik ben bang dat hier niet gaat werken.. Ik heb zelf nog een hondje dat zich ook in de aanbieding gooit. Hoewel de opvoeding wel bijna geslaagd is. Gisteren is er een kwart fazant richting de container gegaan!

Jacy zal even vertellen hoe:
'Vrouwtje zat buiten te lezen terwijl ik eten kreeg. Bah! Fazant.. Okee, vrouwtje vindt dat ik moet proeven, 1 hapje, en bij vrouwtje kijken. Oh, mijn bak staat voor haar neus op tafel, even neusje tegenaan om aan te geven dat ik dat wil. Vrouwtje stuurt mij terug naar karkas. Weer een paar hapjes, even bij de bak met lekkers kijken. Weer wordt ik teruggestuurd. Weer een paar hapjes, hij is al half op! Kijk eens vrouwtje, oh wat ben ik knap. Word ik toch weer teruggestuurd, beetje mutsen.. Hapje hier, weglopen, toch weer hapje.. Uiteindelijk toch weer bedelen, 3kwart op vond vrouwtje knap, dus lekker eten!! Na het eten stuurde ze me nog naar dat enge karkas, die is gek!  :uglystupid2:  Na 5 minuten zwermt het al van de vliegen en gooit ze het weg...
Dus doe alsof je het probeert, dat vinden ze al knap  ;) '
Gebruikersavatar
Door Sher
#2960504
Noortje heeft echt gedaan alsof ze het probeerde! Elk stukje in de mond genomen en met lange tanden op gebeten. Helaas heeft het baasje na het eten afgewogen hoeveel er op was en dat bleek 10 gram te zijn.  :-\
Door Ruisje
#2960740
Ze is van harte welkom hoor, maar ben bang dat Noortje niet wilt... nou ja misschien toch... hier krijgen ze elke donderdag vis, maarrrrrr... dat wordt voor Lily in stukken gesneden en goed door een zelf samengesteld prakkie geprakt. Dan is 't wel heul lekker! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sher
#2960785
Ruisje schreef: Ze is van harte welkom hoor, maar ben bang dat Noortje niet wilt... nou ja misschien toch... hier krijgen ze elke donderdag vis, maarrrrrr... dat wordt voor Lily in stukken gesneden en goed door een zelf samengesteld prakkie geprakt. Dan is 't wel heul lekker! :biggrin2:
Misschien is dat nog een idee voor Noortje. Ik had het wel al in stukjes gesneden voor haar, maar misschien als ik er wat kvv door roer......  :-\
Gebruikersavatar
Door Sher
#2960859
Noortje heeft nog meer klachten: Vanavond hadden we zoveel leuke dingen kunnen doen, maar we gingen naar het hondenstrand.  :'(
Gaat ook nog die gekke Tilly onmiddellijk het water in rennen. Water is vies en jakkie en alleen goed om voorzichtig uit een bakje op te drinken.
Gelukkig kon Noortje nog kennismaken met een aantal honden, al vonden die ook dat water heel leuk. 
Die baas is helemaal krankzinnig, want die stond zelf ook in dat natte spul en probeerde mij te lokken.  :uglystupid2:
De eisen zijn dus bijgesteld: - GEEN vis
                                              - GEEN strand
Door Ruisje
#2960904
Sher schreef: Misschien is dat nog een idee voor Noortje. Ik had het wel al in stukjes gesneden voor haar, maar misschien als ik er wat kvv door roer......  :-\
Lily was ook echt een muts met vis hoor. ;) Alle stukjes werden geproefd en uitgetuft op de grond. Ik ben ze toen heel klein gaan maken en goed door de gemalen vleesmix gaan mengen -- met hele lange tanden werd er gegeten, maar het ging op. Het hielp wel dat Sergi haar bak bijna leeg keek. ;) Nu snij ik het weer in grote stukken en meng het 'even snel' door de mix en ze eet het graag.
Het is ook een kwestie van wennen natuurlijk. :)
Sher schreef: Noortje heeft nog meer klachten: Vanavond hadden we zoveel leuke dingen kunnen doen, maar we gingen naar het hondenstrand.  :'(
Gaat ook nog die gekke Tilly onmiddellijk het water in rennen. Water is vies en jakkie en alleen goed om voorzichtig uit een bakje op te drinken.
Gelukkig kon Noortje nog kennismaken met een aantal honden, al vonden die ook dat water heel leuk. 
Die baas is helemaal krankzinnig, want die stond zelf ook in dat natte spul en probeerde mij te lokken.  :uglystupid2:
De eisen zijn dus bijgesteld: - GEEN vis
                                              - GEEN strand
Hmmmz... wordt toch herplaatsen dan. :biggrin2: Breng maar hier, er kan nog wel een Spanjaard bij. ;)
Gebruikersavatar
Door Sher
#2961015
Ruisje schreef: Lily was ook echt een muts met vis hoor. ;) Alle stukjes werden geproefd en uitgetuft op de grond. Ik ben ze toen heel klein gaan maken en goed door de gemalen vleesmix gaan mengen -- met hele lange tanden werd er gegeten, maar het ging op. Het hielp wel dat Sergi haar bak bijna leeg keek. ;) Nu snij ik het weer in grote stukken en meng het 'even snel' door de mix en ze eet het graag.
Het is ook een kwestie van wennen natuurlijk. :)
Hmmmz... wordt toch herplaatsen dan. :biggrin2: Breng maar hier, er kan nog wel een Spanjaard bij. ;)
We gaan het volgende keer proberen, bedankt voor de tip.

Noortje denkt er nog even over. Ze was net haar spulletjes aan het pakken, toen ik de ventilator aanzette. Dat vindt ze wel een fijn ding. Ze ligt nu heerlijk op de bank, met af en toe een koel briesje.  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door