Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2967093
fransbulletje schreef: En de seperatisten hebben er teveel belang bij dat er onderzoekers naar de rampplek komen.
Beide partijen beloven van alles en houden zich nergens aan, er wordt gewoon een spel gespeeld en ze geven elkaar de schuld.
Eens dat het de separatisten wel goed uitkomt maar Oekraïne is degene die de frontlinie richting rampplek heeft verplaatst...
Grote slachtoffers in dit verhaal zijn de onschuldige nabestaanden die niets met dit conflict te maken hebben  :'(
#2967105
Die slachtoffers en nabestaanden zijn allang bijzaak geworden in deze  :-X Voor de Oekraïne is het een ideale "smoes" om dat gebied grootscheeps aan te vallen, zogenaamd om de rampplek veilig te stellen...die gezien iedereen die er al geweest is...journalisten, ouders van slachtoffer enz. niet zo heel onveilig was. De seperatisten zijn/waren niet overtuigd van de objectiviteit van de eerste groep onderzoekers en toen bekend werd dat de nederlandse ploeg wel doorgang zou krijgen moest Oekraine ineens het offensief daar beginnen, terwijl er een vrije zone was afgesproken. De seperatisten weten denk ik wel dat zonder tegenbewijs  hun unaniem als schuldige worden aangewezen, en dat puur als handvest om de Russen te kunnen aanpakken. Details als...je bent pas schuldig als dat bewezen is schijnt in deze niet op te gaan. Hopelijk komt ooit de waarheid nog boven tafel, maar ik acht die kans heel klein. Teveel grote jongens die nieuws en onderzoeken zo kunnen manipuleren dat de schuld simpel in een ander z'n schoenen kan worden geschoten. En dat vliegtuig met zijn bijna 300 inzittende was slecht een pionnetje.
#2967139
Angelique schreef: Die slachtoffers en nabestaanden zijn allang bijzaak geworden in deze  :-X Voor de Oekraïne is het een ideale "smoes" om dat gebied grootscheeps aan te vallen, zogenaamd om de rampplek veilig te stellen...die gezien iedereen die er al geweest is...journalisten, ouders van slachtoffer enz. niet zo heel onveilig was. De seperatisten zijn/waren niet overtuigd van de objectiviteit van de eerste groep onderzoekers en toen bekend werd dat de nederlandse ploeg wel doorgang zou krijgen moest Oekraine ineens het offensief daar beginnen, terwijl er een vrije zone was afgesproken. De seperatisten weten denk ik wel dat zonder tegenbewijs  hun unaniem als schuldige worden aangewezen, en dat puur als handvest om de Russen te kunnen aanpakken. Details als...je bent pas schuldig als dat bewezen is schijnt in deze niet op te gaan. Hopelijk komt ooit de waarheid nog boven tafel, maar ik acht die kans heel klein. Teveel grote jongens die nieuws en onderzoeken zo kunnen manipuleren dat de schuld simpel in een ander z'n schoenen kan worden geschoten. En dat vliegtuig met zijn bijna 300 inzittende was slecht een pionnetje.

    Eens! Ik geloof niet meer zo dat Oekraïne schone handen heeft in deze. Er komen even wat teveel toevalligheden bij elkaar.
#2968390
Nadat wij op 18 juli een brief van de school hadden gekregen was de eerste reactie van mijn dochter shit happens, ze is 11 zit op speciaal onderwijs, dus oke. Het is een keiharde werkelijkheid, ze heeft gewoon gelijk. shit happen. Natuurlijk is ze wel het nieuws gaan volgen. We zijn van de week een bloemetje gaan leggen bij het appartement van haar juf, daar was een mevrouw de bloemen aan het verzorgen. Mijn dochter zei toen tegen die mevrouw: anders had ik volgend jaar les van haar gehad, ze zei dit zo oprecht en echt met de tranen achter haar ogen dat je niet geloofd dat dat zelfde kind zei shit happens. Er klopt zo ontzettend veel niet bij dit zogenaamde ongeluk. Hoe kun je bijvoorbeeld in godsnaam uit een compleet verbrande plek paspoorten halen waar geen vlekje opzit? Het is vreselijk voor de nabestaanden. Het is nog maar de vraag wanneer ze hun dierbaren de laatste eer kunnen bewijzen. Na de vakantie komt er een herdenking voor de juf, de ouders vinden het belangrijk dat alle kinderen van de school er ook bij kunnen zijn vandaar dat het na de vakantie is. Nu is mijn dochter er heel anders onder, ze heeft er ook al over gedroomd, dat was geen leuke droom. Wat wil je als je al die beelden en al die verhalen die op tv en internet staan. Als je dat gaat visualiseren..... dan vind ik idd shit happens en je moet geen geweld met geweld bestrijden. Heb nu zelf een paar keer licht en liefde gestuurd naar de slachtoffers in een webinar. Meer kan je niet doen. Hopen dat en een ongeluk was en niet nog eens herhaalt zal worden. Mijn broer vloog vorige week met de zelfde maatschappij, zijn vrouw 3 weken eerder. Mijn broer ging over turkije nu. Mijn broer heeft een thaise vrouw, dus ze vliegen daar wel vaker. Gelukkig gaat het vliegen vaker goed dan fout en in vakantie tijd vliegt er meer, dus de kans dat het fout gaat is groter, maar dat is ook zo met bus, trein, boot en autoreizen. Alleen zit aan dit ongeluk een luchtje :-\
#2968404
We waren tijdens de eerste stilte om 16.00 op tilburse kermis dat was echt kippevel. alle attracties een minuut stil en een kwartier zonder muziek, het heeft echt langer geduurd. De klokken, de stilte, wij zaten ook op de grond :'( :'( :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door