Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#2959460
Ruisje schreef: Ik heb vorig jaar een ballonvaart voor mijn 50e gekregen en het was in één woord GEWELDIG!! Het was in een klein mandje met totaal 5 personen en ik kneep 'm best wel toen de "trossen" los gingen en we opstegen, maar om foto's te maken moest ik wel rechtop gaan staan en om me heen kijken, hahaha. En toen... heb ik alleen maar een uur lang genoten!

Dus DOEN!!!
Of topic. Maar dacht altijd dat jij begin 30 was :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2959469
baileys schreef: Ik geloof dat ik na dit verhaal toch wel neig naar een positief antwoord :)
Gewoon doen.  :biggrin2:  Wat al meer gezegd is, bij het opstijgen heb je even zoiets van owwww holy shit, want dat gaat best snel, maar als je eenmaal bungelt daarboven gaat het helemaal prima.

Wij hadden wel een vrij grote mand, waar 16 man inging. Nou ja, eigenlijk zou 12 volgdoende geweest zijn en stonden we best op elkaar gepropt wat minder prettig was. Maar goed, dat zijn details.
Door inni
#2959495
Ik zeg, proberen, valt het tegen weet je 't voor de volgende keer, valt het mee............zelde verhaal en kan je genieten.

Veel plezier.

Ik probeerde ooit de vogelrock in de Efteling (denkende dat ik daar problemen mee kon krijgen) en ik weet nu....NOOIT meer! *lol*
Gebruikersavatar
Door Hope
#2959584
inni schreef: Ik zeg, proberen, valt het tegen weet je 't voor de volgende keer, valt het mee............zelde verhaal en kan je genieten.

Veel plezier.

Ik probeerde ooit de vogelrock in de Efteling (denkende dat ik daar problemen mee kon krijgen) en ik weet nu....NOOIT meer! *lol*
Mijn moeder was echt hilarisch in de vogelrock. Die hebben ze met drie man uit dat karretje moeten hijsen nadat ze al een paar minuten met grote ogen, volledig van de wereld "nooit meer, nooit meer, nooit meer" zat te mompelen.
;D
Door cj
#2959621
Geen hoogtevrees (nou ja een beetje), maar vond het verschrikkelijk. De hele mand stond vol met mensen, je kon je kont niet keren en heb sindsdien meer hoogtevrees.
Saskia
#2959634
suzanne 1 schreef: Ik heb ontzettend hoogtevrees maar had daar tijdens de balonvaart geen last van......tenminste. ...alleen met opstijgen en landen kneep ik hem. De rest van de vaart GENOTEN
+1
Door inni
#2959802
Hope schreef: Mijn moeder was echt hilarisch in de vogelrock. Die hebben ze met drie man uit dat karretje moeten hijsen nadat ze al een paar minuten met grote ogen, volledig van de wereld "nooit meer, nooit meer, nooit meer" zat te mompelen.
;D
>:( lach maar  *lol* ik wilde maar 1 ding, daar zo snel mogelijk uit en weg............gelukkig was die weg maar smalletjes of ik was zeker tegen de vlakte gegaan en niet meer recht geraakt................m"n dag was wel om zeep want ik bleef misselijk en moest toch nog met de wagen vol kinderen naar huis.. De volgende jaren heeft geen van mijn kinderen nog durven vragen of ik mee ging. Ze lachen nu nog wel om  "Ma, je zag er toen zo raar uit."
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2959816
baileys schreef: Ik heb net ja gezegt  :nerves:
Zondagochtend met zonsopkomst gaan we de lucht in. Als het weer mee werkt uiteraard

Heel veel plezier gewenst, geniet ervan en veel foto's maken.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2959819
*Lia* schreef:
Heel veel plezier gewenst, geniet ervan en veel foto's maken.
Ja! Houd het toestel vast, dan kan niemand van die horror-foto's van jou maken, waar je vrienden nog jáááááren smakelijk om lachen.  ::)
Enjoy!
Gebruikersavatar
Door baileys
#2959854
-Saskia- schreef: Ja! Houd het toestel vast, dan kan niemand van die horror-foto's van jou maken, waar je vrienden nog jáááááren smakelijk om lachen.  ::)
Enjoy!
oh das een goeie Saskia, die ga ik onthouden.
Door Ruisje
#2959879
baileys schreef: Ik heb net ja gezegt  :nerves:
Zondagochtend met zonsopkomst gaan we de lucht in. Als het weer mee werkt uiteraard
Veel plezier! En gewoon in- en uit blijven ademen. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door