Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#2958893
Wie is het wel eens overkomen dat een teef na 3 maanden wederom loops werd, tegelijk met een roedelgenoot? Wat betekend dit voor de volgende loopsheid? Teef werd normaal altijd keurig iedere 6 maanden loops, ongeacht de andere teef.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2958964
Kat heeft dat ook een keer gedaan, daarna zat er weer een maand of 6 tussen en de keer erop weer 4 maand. Die laatste keer was volgens mij weersafhankelijk, die dacht, tis voorjaar, dus hup er maar mee. Maar lastig is het wel  >:(

Roedelgenoten hebben de neiging elkaar te gaan volgens, dus ik denk dat jij de volgende keer gewoon weer 2 loopse teven hebt.
Door Jantina
#2959025
Dat is best een beetje jammer, als ze er nu 6 maanden tussen zou laten... Ze zou de volgende loopsheid namelijk gedekt worden...
Maar goed, daar mag ik dus wel degelijk rekening mee gaan houden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2959038
Jantina schreef: Dat is best een beetje jammer, als ze er nu 6 maanden tussen zou laten... Ze zou de volgende loopsheid namelijk gedekt worden...
Maar goed, daar mag ik dus wel degelijk rekening mee gaan houden.
Dat zou ook aan die andere teef liggen. Ze heeft zich nu gesynchroniseerd met de andere teef en grote kans dat dat zo blijft. Dus als die een strakke agenda had van b.v. 5 maanden, dan zou je die loopsheid ook met 5 maand kunnen verwachten. En op die tevenagenda's kun je je beter niet vastprikken, zodra je er plannen mee hebt worden ze toch een maand te vroeg of 2 te laat loops.
Door Jantina
#2959044
Aha. Nou Lizzy laat er 8 maanden tussen dus mijn planning wordt aardig opgeschoven dan! Zo ongeveer een jaar  :o.
Ach ja, moeder natuur he?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door