Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2973296
het zit erin hoor, drempel geen last van wel die verdomde tennisarm,maar goed alles voor de zielige hondjes over hoor
Heb de droogkast helemaal ingepakt en de schuur blijft dicht ,hoop dat het nu wel goed gaat :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#2975618
Nou het is geen klamboe, het is eigenlijk horgordijn
Nog makkelijker als klamboe zit in een doosje bij de blokker 2€ met evt als je wilt klittenband om vast te maken, en je kan het makkelijk op maat knippen
Heb net geelhaar opgehangen, kiplooppootjes gaan er vanavond uit
En dan krijg ik morgen nog wat lam en rund oren , dat lijkt mij dan wel genoeg, patrijs voetjes waren al klaar, en konijn oren kan ik niet aan komen nu
Zou het wel leuk vinden als ik iets van een foto krijg hoe de hondjes smullen  :biggrin2:
Het voelt allen niet fijn dat ik niks kan doen voor de poezen  :'(
Door Ramses1
#2979792
[quote="Nadia"]
Nog geen lijntje vanuit het zuiden?
[/quote]

Huh? Die was er vrijdag 15 aug in Eindhoven. Ik heb het een paar keer gemeld dat ik daarnaartoe ging. Jammer maar tis niet anders. :)

[quote="Parelridder"]
Nope. Het vinden van lijntjes deze kant op wqas moeilijker dan gehoopt. Desalniettemin heeeeeeeeeeeeeeel veel dank!!!!!!!!!!!! De intenties en moeite zijn óók super! :-*
[/quote]

Precies.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2980609
Nou ben gister geweest, vroeg waar de stand was van het asiel nou daar en daar ik er heen was inderdaad een stand van een asiel maar wat bleek later van honden uit Bulgarije
Maar toen ik het al gegeven had zag ik later pas zelf de stand van het asiel maar toen was het al te laat
Het was ook erg slecht weer op een gegeven moment dus nou ja wel verkeerde stand maar ach komt ook wel goed terecht
Kan er ook niks aan doen verkeerde aanwijzing gehad van een medewerker
Gebruikersavatar
Door kiara
#2980855
Nou kreeg net mailtje de vrouw van de buitenlandse stichting dacht al dat het verkeerd was en heeft het zelf gegeven aan het asiel in hoorn
Wel erg leuk van haar
Dus toch nog goed gegaan pffff
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door