Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2957768
Erg leuke filmpjes!! :D
Ook hoe de honden, de kippen en de kat samen leven -- Super!! Ja, ik heb ook het verhaal van het gebeten en doodgemaakte kitten gelezen, maar ik hou mijn bloeddruk liever normaal en reageer daarom niet. ;)

Maar het zijn inderdaad brutale vlegels, die kippen, hahaha. En wat betreft eieren met vissmaak (bah ;) ) die voer je gewoon aan de hond :biggrin2:
#2957799
Ja recycle en ja ik had beter ook niet kunnen reageren ken daar slecht tegen
En ik slaap al slecht dus dan is dit helemaal niet goed om te lezen

Vandaar ook de filmpjes want er zijn wel is meer mensen met twijfels of het goed gaat maar daar is dit het bewijs van maar ook hoe je ermee omgaat altijd goed opletten en erbij blijven
Maar dit is live tv voor mij geniet ik zo van
Door Martine-Tom
#2958073
Geweldig!
Zo ging het hier ook met katten, hond en nijn. En nu ik oppaskippen heb is Tom weer hemel te rijk.
Hij begint al te piepen als we voor het huis staan en als de poort open gaat rent ie naar de kippenren hij gaat dan dus ook gewoon met mij mee naar binnen, vanmorgen wilde hij eens kijken wat dat voor raar bungelding was waar ik voer in gooide...daar was de haan het niet mee eens en die joeg Tom weg met veel misbaar waarop 1 van de kippen hem wel bijna leek te troosten  ;D
Als ik van die kleine garnaaltjes voor de kippen strooi staat Tom ook lustig mee te bietsen  ;D

Het konijn wat ik nog had toen Tom baby was speelde hij ook altijd mee, en als ik mijn katten kwijt was lagen die in het nachthok te slapen  ::) ;D

Enige wat ooit fout ging was een cavia die ik binnen had (zelf niet voor gekozen want daar vreesde ik al voor, ik kreeg hem voor mn verjaardag) de katten bleven haar te leuk vinden en caafje is uiteindelijk bij mijn moeder gaan wonen waar ie beste vriendjes met de parkiet werd  :biggrin2:
#2958351
Ruisje schreef: Jouw filmpjes zijn ook reality tv, hahaha. Ik snap dat het genieten is als je er zo in het echie bij zit. :)

Wijzig alleen even de topic titel, dan kunnen meer mensen genieten van de filmpjes. ;)
Ik heb de titel aangepast nooit asn gedacht
#2958355
Kaela schreef: Haha, die laatste, dat die kip de sint pikt. Vet schattig zoals de sint kijkt!
Ja lache he gebeurd bijna dagelijks, missy de Sint heeft zoiets je gaat je gang maar
Ze doet het ook bij cera de Berner maar niet bij de border slim kipje  :biggrin2:
#2958360
Deze honden zijn wel van alles gewent hoor
Heb ook een keer een paplam hier op visite gehad regelmatig trouwens
Paard en pony alles is hier al is in de tuin geweest is dus heel normaal voor ze
En zolang je zelf rustig blijft gast het goed tenminste hier wel
Maar ben er wel altijd bij hoor
#2958362
Wat een geweldige filmpjes ;D ;D ;D ;D ;D

Ik heb genoten!! Wat een prachtkip, die witte met die zwarte hals en staart. Wat is dat er voor een? Super leuk brutaal is ze ook nog (in die staart zoeken naar eten, hahaha).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door