Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2956749
kiara schreef: leuk joh kipjes zijn zo leuk,alleen 1 maar, ze mogen bij mij ook de hele dag los maar mijn net 1 dag geplanten plantjes met mooie bloemetjes hebben ze gemold >:(
das minder leuk
Je moet ook kiezen...kippentuin of blommetjestuin.  Perkgoed e.d. is een delicatesse voor ze, dus ik zou niks nieuws kopen op dat vlak, tenzij je het buiten bereik kunt zetten.
Door keetje
#2956751
Leuk RIR kippies. De onze (Grote Kip) is niet al te lang geleden overleden na een lang leven van ruim 16 jaar. Dus voorlopig heb je kippies. Van de welkoop verkopen ze wel bio keuikenopfokvoer. En legmeel in grote zakken.
Door Nynke
#2956808
Lizzy schreef: Al jullie kippen?
Ja, allevier  :) :)  Ze gaan wonen bij Barbara en Ron op het platteland. Veel meer ruimte daar en hier geen zeurende buren vanwege muizen en geluid van hen die vind dat ze een haan is  :-X :-X :-X
Door Lizzy
#2956860
Nynke schreef: Ja, allevier  :) :)  Ze gaan wonen bij Barbara en Ron op het platteland. Veel meer ruimte daar en hier geen zeurende buren vanwege muizen en geluid van hen die vind dat ze een haan is  :-X :-X :-X
Oh jammer voor je, dat ze allemaal vertrekken... :-\
Gebruikersavatar
Door kiara
#2956871
Angelique schreef: Je moet ook kiezen...kippentuin of blommetjestuin.  Perkgoed e.d. is een delicatesse voor ze, dus ik zou niks nieuws kopen op dat vlak, tenzij je het buiten bereik kunt zetten.
Ja je heb wel gelijk niet bij stil gestaan
Ik dacht ach laat ik is paar nieuwe plantjes neerzetten Er waren 2 groters dood
Maar ja jammer dan, helaas afzetten gaat niet is de tuin te klein voor
Door Lizzy
#2956872
Zoooo, het nachthok is weer strak in de witte verf gezet. Homeshield door het hok gestrooid. Nieuw zand in het buitenhok gedaan. De toegang tot de tuin van de buurman dicht gemaakt. We zijn er helemaal klaar voor!
#2956929
Lizzy schreef: Zoooo, het nachthok is weer strak in de witte verf gezet. Homeshield door het hok gestrooid. Nieuw zand in het buitenhok gedaan. De toegang tot de tuin van de buurman dicht gemaakt. We zijn er helemaal klaar voor!
Leuk! Dat gaat vast gezellig worden, zo met z'n allen.  :)
Door Lizzy
#2957057
En daar zijn ze dan!!!!!!!!!!

Afbeelding

En sh*t, sh*t, we hebben ons met een natte vinger laten lijmen en een jong haantje mee genomen :-[ :-X :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ohhh, hij is zo zoet :smitten:

Ik mag hem geen naam geven van Leo. Wegens het herplaatsingsgevaar dat er toch wel in zit. Maar we gaan het proberen. Zodra ie gaat kukelen gaan we een hokje voor hem in de schuur maken zodat hij donker kan staan tot in de ochtend.

We wachten tot het donker wordt en dan gaan de vier mutsjes het nachthok in, bij Pep. Ik hoop dat Pep ze niet molesteert.... Wat zouden jullie doen, het nachthok dicht zodat we er morgenochtend bij kunnen zijn als het zooitje naar buiten gaat? Of de boel open laten zodat het zich zelf een weg vindt? Die ukkies staan dan ook gelijk in een wildvreemde tuin..., voelt toch een beetje..., kweet niet.....
Door Lizzy
#2957063
hannabelgje schreef: Ach wat een lieffies!! Ik douw ze er altijd gewoon bij.
Ja, cute zijn ze he :smitten:

Hoe bedoel je "je douwt ze er altijd gewoon bij"? As het donker is? Nog licht is?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door