Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2955867
Dank jullie wel allemaal. Het doet me ook goed dat zoveel mensen hem ook in het echt gekend hebben en weten wat een schat het was. Hij zal gemist worden en niet alleen door mij. Wat is het leeg hier, zeker nu Oy ook nog bij de DA is na zijn operatie. Morgenochtend mogen we hem gelukkig ophalen. Ik ben kapot van de emoties maar het was een mooi afscheid, hij sliep heel vreedzaam in en hij lag er echt zo prachtig en rustig bij. Op weg naar het crematorium met zijn kop op schoot en zijn lijfje nog helemaal warm. Niet stijf geweest, niet koud geworden, de as staat al in mijn In Memoriam kastje en ik zal snel zijn urn bestellen. Die laat ik maken door dezelfde persoon die de urn van Balou gemaakt heeft. En ik ga op zoek naar een mooi as-sierraad. Heb ook een paar plukjes haar afgeknipt. En dan verhuist hij niet lijfelijk mee naar Hengelo maar voor altijd in (en misschien op) mijn hart. 

Dank voor alle hartverwarmende reacties  :-* :-* :-* :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door