Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2954332
[quote="Extreme"]
mijn lak dus ook  >:(
[/quote]
Dat duurt wel even, je moet hem natuurlijk wel wassen als je klaar bent. Toen ik heuuuuul vroeger met een tankwagen reed, zaten er wel eens additieven in en dan kon je 2 dingen doen om m schoon te krijgen, 3u opstomen naar 140°C of direct na het lossen een litertje diesel in elke kamer en dan wastie na een paar uur rijden klaar om met een beetje warm water en zeep schoon te spoelen.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2954874
Danny schreef: Zwarte spikkels...Heb je al met wasbenzine geprobeerd?
Nee. Ben niet zo dat ik "zomaar" iets op durf los te laten, zwarte spikkels is 1, kale plekken ben ik verder weg. Maar dat zou dus ook kunnen?
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2955371
Danny schreef: Nee hoor, natuurlijk niet een uur poetsen, maar ik denk dat het teer zal zijn, dat krijg je er met wasbenzine af.
Ik denk niet dat het teer is, zit als een waas over mijn auto, het begon op het dak, voelt aan als kleine druppeltjes nagellak, als je lang poetst, evt je nagel gebruikt kan je het er vanaf halen,  en voelt dan niet plakkerig aan. Ik zelf denk dat het hars/vocht van de bomen is, dat wat je ook ziet op je ramen maar dan is het nog doorzichtig.
Het rare is dat je naar mijn idee dit vaker ziet op oudere zilverkleurige auto's, auto van mijn dochter die ze heeft gehad was blauw, nog veel ouder en had het niet, terwijl die nog minder gewassen werd  ::)
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2955392
eelke schreef: Is het niet gewoon vliegenpoep?
Daar lijkt het idd het meest op. Alleen als je vliegenpoep met een sopje weghaalt is het zo gedaan, zou het dan om dubbel gebakken vliegenpoep zijn, tenslotte word het blik van mijn auto heet in de zon  :biggrin2:
Door eelke
#2955396
Extreme schreef: Daar lijkt het idd het meest op. Alleen als je vliegenpoep met een sopje weghaalt is het zo gedaan, zou het dan om dubbel gebakken vliegenpoep zijn, tenslotte word het blik van mijn auto heet in de zon  :biggrin2:
Sommige vliegenpoep is echt heel hardnekkig. Op de stallen moesten we altijd flink boenen, en ook op mijn ramen krijg ik het er met een spons en normaal zemen niet zo maar af.
Dus mss google'en op vliegenpoep verwijderen ofzo?
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2955403
eelke schreef: Sommige vliegenpoep is echt heel hardnekkig. Op de stallen moesten we altijd flink boenen, en ook op mijn ramen krijg ik het er met een spons en normaal zemen niet zo maar af.
Dus mss google'en op vliegenpoep verwijderen ofzo?
Kan allicht er op googlen, wie weet heeft er ooit een huishoudmiep de goude tip gegeven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door