Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2952209
Zijn er hier mensen die een stoomcleaner gebruiken voor namelijk ervaring met harde(plavuizen) vloeren en zo ja wat voor merk is wat maar niet duurder als Max 100€
Door hannabelgje
#2952220
Ik denk dat ts zoiets als een steammob bedoeld. Die zijn onder de 100 euro. Ik weet dat ellen die eentje had. Het duurt wel ontzettend lang heb ik begrepen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2952265
Ja dacht al Kärcher zijn die erg duur dan?
En ik zoek dus zo iets omdat ik zwaar rug patiënt ben en dus iets makkelijks en wel voor zo nu en dan niet dagelijks hoor, dagelijks heb ik de leifheit dweil werkt ook goed hoor maar is een keer lekker goed snap ie! Vandaar dat ik zei niet zo duur
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2952267
Voor snel even tussendoor heb ik een "dampfbesen" van 30 euro bij thomas Phillips.
(Ziet er uit als een steelstofzuiger, stoomreiniger in de light versie)
Is natuurlijk niet te vergelijken met een groter apparaat, maar voldoet waar ik het voor gebruik.

Dan heb ik nog een grotere, Bestron voor 60 euro te koop, reinigen doet ie goed, alleen blijft de vloer wat natter, dus ofwel droogt dat langer, of je moet nog even nadrogen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2952269
Kijk zoiets bedoel ik  ;) mediamarkt heb toch wel zoiets?
En ziet die bestron er beetje zelfde uit als een gewone stofzuiger?
En zou je ook eens effe gauw de tegels in de tuin kunnen doen? De kipjes maken er zo'n zooitje van
Gewone stoeptegels, heb wel een hoge druk van Kärcher maar heb toch weinig trek om dat iedere avond te doen word zo'n zooitje
En nog vraagje misschien beetje dom maar gaat er nog iets van schoonmaak middel in?
En dat het wat langer nat blijft maakt niet uit met plavuizen
Door eelke
#2952280
Ik krijg er een voor mijn verjaardag, nadat ik die van mijn moeder geprobeerd heb.

Ook een steel, van €30,- ofzo. Ik vond hem prima werk doen hier, en met mijn vloeren zegt dat wel wat ;) De eerste keer niet perfect schoon gegaan hoor, maar het was echt hard nodig (ik schrob regelmatig mijn vloeren en dat was nu al weer ff geleden) Ik heb goede hoop dat het schrobben met dat ding niet meer hoeft :)
Ook naderhand merkte ik dat het langer schoon bleef.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2952283
kiara schreef: Kijk zoiets bedoel ik  ;) mediamarkt heb toch wel zoiets?
En ziet die bestron er beetje zelfde uit als een gewone stofzuiger?
En zou je ook eens effe gauw de tegels in de tuin kunnen doen? De kipjes maken er zo'n zooitje van
Gewone stoeptegels, heb wel een hoge druk van Kärcher maar heb toch weinig trek om dat iedere avond te doen word zo'n zooitje
En nog vraagje misschien beetje dom maar gaat er nog iets van schoonmaak middel in?
En dat het wat langer nat blijft maakt niet uit met plavuizen
Als ik zoiets wil kopen ga ik naar de site vergelijk.nl. en bestel die dan via een internetshop met de optie afhalen. Veelal ben je dan goedkoper uit. Al naar gelang of er een winkel redelijk in de buurt zit.

Kijkshop heeft die bestron ook al eens gehad dacht ik voor rond die prijs (geel apparaat), is wat kleiner als een stofzuiger, en nee, daar doe je geen reinigingsmiddel in.
Hoeft ook niet, wordt schoon en hondenluchtjes zijn na gebruik ook weg, ook zonder reinigingsmiddel.
Gebruik hem hier ook op verschillende plavuizen, en op de laminaat  :biggrin2:
Stoeptegels geen idee....die hebben we niet, we hebben (nog) niks bestraat.
Als het heel erg vuil is gebruik je hem eerst zonder doek, kun je er met de borstel vuil "afschrobben", dan een doekje onder de borstel en nadweilen.
Kan me voorstellen dat je dat buiten zo zou kunnen doen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2952284
hannabelgje schreef: Ik denk dat ts zoiets als een steammob bedoeld. Die zijn onder de 100 euro. Ik weet dat ellen die eentje had. Het duurt wel ontzettend lang heb ik begrepen.
ja klopt.... waardeloos ding zeker als je grove plavuizen heb.... ik heb nu een karcher..beter is er voor/volgens mij niet
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 04 jul 2014, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2952288
Mijn Kaercher was jaren terug in de aanbieding van 150 voor 120 euro en alle toebehoren gratis.

Even zoeken en die Kaercher lukt wel denk ik.
Door Jantina
#2952310
eelke schreef: Ik krijg er een voor mijn verjaardag, nadat ik die van mijn moeder geprobeerd heb.

Ook een steel, van €30,- ofzo. Ik vond hem prima werk doen hier, en met mijn vloeren zegt dat wel wat ;) De eerste keer niet perfect schoon gegaan hoor, maar het was echt hard nodig (ik schrob regelmatig mijn vloeren en dat was nu al weer ff geleden) Ik heb goede hoop dat het schrobben met dat ding niet meer hoeft :)
Ook naderhand merkte ik dat het langer schoon bleef.
Welke is dat Eelke?
Gebruikersavatar
Door kiara
#2952324
Klinkt dus eigenlijk allemaal positief
Het gaat mij er ook om dat de steel niet zo kort is ivm mijn rug
Ik zou graag ongeveer maat steel van mijn stofzuiger ( Miele) willen dan
Dus om die reden vind ik bestellen met internet niet zo handig
Ik ga zo even kijken bij saturn/ bcc/ kijkshop
Kan hem alleen niet gelijk meenemen denk ik want ik ga op brompie
Allemaal bedankt voor de tips
Laat weten als ik er 1 heb
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door