Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2950373
Ik vind zowel de dyson als miele erg goed in stofzuigers, maar vind de dyson toch nog een tikkeltje beter.  Zeker met die extra borstels, maar ook op gladde vloer, vind ik hem ontzettend aangenaam zuigen.

Ik zou wel geen stofzuiger met zak meer kopen, dus nu komen er enkel nog dyson's.  Die zakken vind ik gewoon verouderd, zonder is de toekomst, en het is zo ontzettend gemakkelijk om je stofzuiger gewoon leeg te gieten na het stofzuigen en je nooit druk te moeten maken in de zak.  In mijn geval was het zo dat ik me eerst weken liep te enerveren dat die stofzuiger toch niet meer zoog zoals het zou moeten en wat scheelt er nu toch weer, om dan toch maar eens de zak te vervangen en dan zoog hij weer goed.  :biggrin2:
Ik ben dan ook zo'n type dat die zak zo vol mogelijk wil hebben en dan denk: oh nog een beetje, nog een paar dagen kan er wel bij enz... Dan ben ik blij met zo'n stofzuiger die je gewoon na elke zuigbeurt leegmaakt en desnoods nog tussendoor, zoveel je maar wil.

En als je een kattenspeeltje opzuigt, is zo'n cycloonzuiger ook zoveel leuker ipv een stofzak uit te moeten gaan pluizen (die dan standaard natuurlijk net helemaal vol zit  ::)). 
Door Samjo
#2950383
Ik was niet tevreden over mijn dyson, elke week moest ik dat bovenstuk uit blazen omdat al het fijne stof hem toch minder deed stofzuigen. Ben toen weer terug gekeerd naar mijn oude Miele die zuigt nu al 20 jaar alle honden, kattenharen zand en wat nog meer op. Nadeel is dat het weer zakken kost maar dat neem ik op de koop toe.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2950414
hier ook de miele weet even niet het type maar niet de goedkoopste,heb plavuizen super ding wil nooit geen andere meer,en ja dan maar zakken,ik vind het te gor om de zak of afvalbak te legen

miele er is geen betere !!!! :biggrin2:
Door fransbulletje
#3016100
Vanmorgen hield de stofzuiger er mee op dus op zoek naar een nieuwe.
Na jarenlang een Miele te hebben gehad was ik van plan ook weer een nieuwe Miele te kopen.
Dat viel tegen want de nieuwe Miele stofzuigers komen er niet geweldig uit.
Kwaliteitslabel gaf een E voor zuigen op tapijt en een D voor harde vloeren.
Tja en wat wil je dat een stofzuiger doet....stof zuigen dus dat schiet niet op met deze kwaliteit.
Nu gekozen voor de Bosch In'genius, A kwaliteitslabel op harde vloeren en B kwaliteitslabel op tapijt.
Energieklasse A. Snoerbereik van 15 meter en dat is ook wel handig.
Ben benieuwd of het een goede keuze is maar dat zal komende tijd blijken.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3016335
eelke schreef: Ik wil ook een Henry denk ik :) moeten jullie vaak die zak vervangen? Kun je daar makkelijk aankomen? Duur?
Valt mee, maar ik heb één klein hondje; weinig haar en weinig zand. ;)
Zakken koop ik van het b-merk, bijn zo'n plentyparts-achtige winkel waar ze Henry's verkopen. Daar zijn ze niet zo duur en die doen het ook prima.
Door eelke
#3016337
-Annemarie- schreef: Valt mee, maar ik heb één klein hondje; weinig haar en weinig zand. ;)
Zakken koop ik van het b-merk, bijn zo'n plentyparts-achtige winkel waar ze Henry's verkopen. Daar zijn ze niet zo duur en die doen het ook prima.
Euh ja, dat gaat hier zeg maar niet echt op :P
Daarom zakloos, maar ik vind die zo snel minder zuigkracht hebben (na de halve huiskamer al eigenlijk)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3016340
eelke schreef: Euh ja, dat gaat hier zeg maar niet echt op :P
Daarom zakloos, maar ik vind die zo snel minder zuigkracht hebben (na de halve huiskamer al eigenlijk)
Die zakken van de Henry zijn best heel groot!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door