Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Binno
#2949433
Borke schreef: Is dit in jullie tuin?
gelukkig niet nee :P afin... ik zou wel heel graag zo'n tuin willen, maar dat hij dan maar elders zo fanatiek gaat graven ;D
Door Ruisje
#2949876
Sher schreef: Net te laat. Twee weken geleden heb ik al een kleine graafmachine aangeschaft. Ik ben vooral op zoek naar de uit-knop.  :o  :D
Helaas wordt bij het podenco-model en podenco-mixen geen uitknop meegeleverd. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Binno
#2949887
Ruisje schreef: Helaas wordt bij het podenco-model en podenco-mixen geen uitknop meegeleverd. :biggrin2:
Sher schreef: Twee weken geleden heb ik al een kleine graafmachine aangeschaft. Ik ben vooral op zoek naar de uit-knop.  :o  :D
ja deze is wel voorzien van een uitknop, alleen... hij durft weleens dienst weigeren  :P
maar het supervlot opstarten en flink blijven doordraaien in alle omstandigheden daar kan geen ander modelletje tegenop  8) :biggrin2:

Oso-Bayou schreef: Ik laat snel de tegels in mijn achtertuin oprapen dan is hij van harte welkom  :2funny:
:D :D ;D 
Gebruikersavatar
Door Sher
#2949970
Ruisje schreef: Helaas wordt bij het podenco-model en podenco-mixen geen uitknop meegeleverd. :biggrin2:
Ik was al bang dat ik niet alleen de handleiding niet had gekregen, maar zelfs het model waar de kinderziektes nog in zitten...

Dat "neus omhoog, gevolgd door ruk aan riem" kan ik zeker ook niet uitzetten.  :-\
Ik heb nu als lapmiddel het "touwtje om pols" maar in gebruik.  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door